Aktualizacja: 10.08.2016 11:50 Publikacja: 10.08.2016 11:50
Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik
Taką kwotę podał Ryszard Wasiłek, wiceprezes PGE ds. rozwoju pytany o wydatki na modernizację floty, by była ona dostosowana do zaostrzających się norm środowiskowych m.in. BAT (o stosowaniu najlepszych dostępnych praktyk do dyrektywy o emisjach przemysłowych – red.).
Wiceszef grupy zaznaczył, że PGE będzie starało się dostosować praktycznie wszystkie swoje źródła wytwórcze na węgiel kamienny i brunatny. Celem jest ich dalsze działanie po 2020 roku, nawet po wprowadzeniu nowych norm w Unii Europejskiej.
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Zakup i montaż fotowoltaiki wymagają znacznych nakładów finansowych i choć to inwestycja na lata, to jednak nie...
Już 950 gmin, czyli ponad 38 proc., zgłosiło się do pełnienia zadań operatorów w programie „Czyste Powietrze”, i...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Od początku roku rośnie produkcja energii elektrycznej w Polsce o blisko 5 proc. Jednak, co ciekawe, spada krajo...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas