– Staramy się nie tylko oferować konkurencyjne ceny, ale również interesujące z punktu widzenia klienta produkty - dodaje Lubera. Efekty? Tauron wygrywa kolejne przetargi na sprzedaż energii elektrycznej klientom biznesowym – zarówno ze swojego obszaru dystrybucji na południu Polski, jak i pozostałych rejonów kraju. Muzeum Narodowe w Krakowie rozstrzygnęło przetarg na zakup energii elektrycznej – oferta Taurona okazała się najbardziej konkurencyjna. Również stadion klubu piłkarskiego Wisła Kraków będzie kupować energię z Taurona. Poza swoim obszarem dystrybucji Grupa może się pochwalić natomiast wygranym przetargiem na sprzedaż energii Górnośląskiemu Towarzystwu Lotniczemu w Pyrzowicach (port lotniczy w Katowicach).
- Obecnie proponujemy m.in. Tauron Eko Premium – energię pozyskiwaną z odnawialnych źródeł, której pochodzenie, jako jedynej w kraju, potwierdza Polskie Towarzystwo Certyfikacji Energii, oraz Tauron Kompensacja - produkt skierowany do podmiotów, które ponoszą wysokie koszty związane z wyższym niż wynikający z umowy poborem energii biernej i chcą poprawić swoją efektywność w zakresie gospodarki energetycznej – dodaje Krzysztof Zamasz, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia ds. handlowych.
Tauron sprzedaje energię elektryczną zarówno za pośrednictwem spółki z Grupy - Tauron Sprzedaż (od 3 stycznia 2011 roku skonsolidowała ona działalność sprzedażową dotychczasowych spółek Enion Energia i EnergiaPro Gigawat), jak i na poziomie holdingowym.
Duże firmy energetyczne dbają ostatnio o to, by zdobywać nowych klientów biznesowych. Zużywają oni w przybliżeniu trzy czwarte energii produkowanej w Polsce.
Tauron informował w ostatnich miesiącach o podpisaniu umowy na dostawy energii z Orlenem. Chodzi o dostawę prądu dla tysięcy stacji benzynowych.