Tauron pozyskuje nowych dużych odbiorców

- Prowadzimy aktywną działalność sprzedażową na terenie całego kraju, a walka o klienta biznesowego wymaga dużego zaangażowania – mówi Dariusz Lubera, prezes Tauronu Polska Energia

Publikacja: 14.02.2011 15:03

Tauron pozyskuje nowych dużych odbiorców

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski TJ Tomasz Jodłowski

– Staramy się nie tylko oferować konkurencyjne ceny, ale również interesujące z punktu widzenia klienta produkty - dodaje Lubera. Efekty? Tauron wygrywa kolejne przetargi na sprzedaż energii elektrycznej klientom biznesowym – zarówno ze swojego obszaru dystrybucji na południu Polski, jak i pozostałych rejonów kraju. Muzeum Narodowe w Krakowie rozstrzygnęło przetarg na zakup energii elektrycznej – oferta Taurona okazała się najbardziej konkurencyjna. Również stadion klubu piłkarskiego Wisła Kraków będzie kupować energię z Taurona. Poza swoim obszarem dystrybucji Grupa może się pochwalić natomiast wygranym przetargiem na sprzedaż energii Górnośląskiemu Towarzystwu Lotniczemu w Pyrzowicach (port lotniczy w Katowicach).

- Obecnie proponujemy m.in. Tauron Eko Premium – energię pozyskiwaną z odnawialnych źródeł, której pochodzenie, jako jedynej w kraju, potwierdza Polskie Towarzystwo Certyfikacji Energii, oraz Tauron Kompensacja - produkt skierowany do podmiotów, które ponoszą wysokie koszty związane z wyższym niż wynikający z umowy poborem energii biernej i chcą poprawić swoją efektywność w zakresie gospodarki energetycznej – dodaje Krzysztof Zamasz, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia ds. handlowych.

Tauron sprzedaje energię elektryczną zarówno za pośrednictwem spółki z Grupy - Tauron Sprzedaż (od 3 stycznia 2011 roku skonsolidowała ona działalność sprzedażową dotychczasowych spółek Enion Energia i EnergiaPro Gigawat), jak i na poziomie holdingowym.

Duże firmy energetyczne dbają ostatnio o to, by zdobywać nowych klientów biznesowych. Zużywają oni w przybliżeniu trzy czwarte energii produkowanej w Polsce.

Tauron informował w ostatnich miesiącach o podpisaniu umowy na dostawy energii z Orlenem. Chodzi o dostawę prądu dla tysięcy stacji benzynowych.

Z kolei Polska Grupa Energetyczna chwaliła się w grudniu, że PGE Obrót, spółka sprzedaży detalicznej z grupy PGE wygrała przetarg na sprzedaż energii elektrycznej dla Telekomunikacja Polska i PTK Centertel - operatora sieci Orange.

– Staramy się nie tylko oferować konkurencyjne ceny, ale również interesujące z punktu widzenia klienta produkty - dodaje Lubera. Efekty? Tauron wygrywa kolejne przetargi na sprzedaż energii elektrycznej klientom biznesowym – zarówno ze swojego obszaru dystrybucji na południu Polski, jak i pozostałych rejonów kraju. Muzeum Narodowe w Krakowie rozstrzygnęło przetarg na zakup energii elektrycznej – oferta Taurona okazała się najbardziej konkurencyjna. Również stadion klubu piłkarskiego Wisła Kraków będzie kupować energię z Taurona. Poza swoim obszarem dystrybucji Grupa może się pochwalić natomiast wygranym przetargiem na sprzedaż energii Górnośląskiemu Towarzystwu Lotniczemu w Pyrzowicach (port lotniczy w Katowicach).

Energetyka
Energetyka trafia w ręce PSL, zaś były prezes URE może doradzać premierowi
Energetyka
Przyszły rząd odkrywa karty w energetyce
Energetyka
Dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” najlepszym dziennikarzem w branży energetycznej
Energetyka
Niemieckie domy czeka rewolucja. Rząd w Berlinie decyduje się na radykalny zakaz
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Energetyka
Famur o próbie wrogiego przejęcia: Rosyjska firma skazana na straty, kazachska nie