Nazwa RWE w Polsce (wielki koncern energetyczny o kapitale niemieckim) w 2016 r. została zmieniona na Innogy.
- Zmienia się cała energetyka i nasz koncern postanowił dostosować się do tych zmian. Mamy w tej chwili takie trendy jak dekarbonizacja, decentralizacja, trendy prosumenckie, cyfrowe, digitalizacja – mówił Moroz. - Koncern rozdzielił dwie działalności. W RWE została część hurtu oraz wytwarzanie. Natomiast proklienckie części, czyli sprzedaż, sieci i energia odnawialna zostały wydzielone pod nazwą Innogy. Dokładnie te 3 działalności znajdują się w Polsce, więc wszystko znalazło się w Innogy – dodał.
Gość zaznaczył, że to nie jest tylko rebranding. - To jest zmiana sposobu myślenia o kliencie – twierdził.
Zauważył, że w ostatnim czasie klienci zrozumieli na czym polega wartość ofert. - To co kiedyś było tylko stałą ceną, czyli tylko sprzedajemy prąd po stałej cenie na 2-3 lata, to jest już powoli przeszłość - ocenił Moroz. - Klienci szukają w ofertach wartości dodanej. To np. jest komfort zakupu od jednego sprzedawcy energii elektrycznej i gazu. To mogą być produkty typu assistance, czyli opieka hydraulika, czy ślusarza. To są produkty typu LED, nowoczesne oświetlenie, które oszczędza energię. Czy już zupełnie produkty typu smart, jak smart home, czyli sterowniki pozwalające np. monitorować swoje zużycie energii. To są trendy, które klienci rozumieją i cenią – dodał członek zarządu Innogy.