Sprzedawcy energii walczą o klienta: rabaty, bonusy, loterie...

Spółki obrotu energią rozpoczęły ostrą rywalizację o klientów indywidualnych. W ofertach widnieje już nie tylko sama gwarancja stałej ceny prądu.

Publikacja: 16.12.2015 12:08

Sprzedawcy próbując rozruszać rynek proponują liczne bonusy, dodatkowe usługi, a nawet organizują loterie. Czy zachęcą tym odbiorców do przenoszenia swoich rachunków?

Zmiana sprzedawcy energii

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Energetyka
Bezpieczeństwo energetyczne w dobie transformacji. Debata na EKG
Energetyka
Rząd znalazł sposób, aby odratować Rafako. Są inwestorzy
Energetyka
Jak dostać dofinansowanie do fotowoltaiki? W tych programach nabór wniosków trwa
Energetyka
Co trzecia gmina chce uczestniczyć w programie „Czyste Powietrze”
Energetyka
Polska znów więcej eksportuje prądu niż importuje. W wietrze duży spadek produkcji
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem