Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.04.2016 16:59 Publikacja: 07.04.2016 16:59
Foto: Fotolia.com
Przez lata koncerny motoryzacyjne przekonywały, że "ekologiczne diesle" są mniej obciążające dla atmosfer niż benzyna. Dlatego tez w Niemczech obciążenia podatkowe paliwa dieslowego są znacznie mniejsze niż benzyny. Okazuje się jednak, że faktycznie może nie być niczego takiego jak "ekologiczny diesel" i szefowie związkowych resortów środowiska chcą zrównać podatki obu rodzajów paliwa.
Ministrowie m.in. z krajów Północna Nadrenia-Westfalia, Brema, Hamburg, Hesja i Dolna Saksonia wystosowały wspólne pismo w tej sprawie. Chcą by rząd w Berlinie nie tylko zmienił prawo na poziomie federalnym w Niemczech, ale także wyszedł z inicjatywą jego zmiany na forum unijnym. Ministrowie chcą też niezależnych i transparentnych kontroli silników spalinowych we wszystkich krajach Unii Europejskiej, by - jak napisali - bez wątpliwości ustalić "realny poziom emisji CO2 do atmosfery".
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Premier Donald Tusk powołał Renatę Mroczek na stanowisko prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – podał URE w komun...
Branżowe stowarzyszenie sektora OZE i przemysłu w Polsce apelują do premiera Donalda Tuska, aby zarządzanie bran...
Elastyczne moce gazowe i magazyny energii mają zapewnić bezpieczne funkcjonowanie systemu opartego w coraz więks...
W tym miesiącu, po dyskusji z resortem finansów, chcemy mieć już wypracowane rozwiązanie dla ciepłownictwa. Chce...
Sektor dystrybucji energii będzie drugim co do wielkości nakładów inwestycyjnych obszarem działalności PGE Polsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas