Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2015 05:17 Publikacja: 17.06.2015 21:00
Tania orlenowska marka Bliska powstała całkiem niedawno, bo w 2006 r.
Foto: Rzeczpospolita/Dariusz Majgier
PKN Orlen chce w tym roku zainwestować w stacje paliw około 225 mln zł. Część z tych pieniędzy przeznaczy na rebranding (zmianę marki) obiektów zlokalizowanych w Polsce. Placówki działające w segmencie ekonomicznym pod marką Bliska zmienią szyld na Orlen.
Na koniec pierwszego kwartału na rynku działało 199 stacji Bliska wobec 1761 wszystkich obiektów należących w kraju do płockiej grupy. – Zakładamy, że rebranding w tym roku obejmie kilkadziesiąt obiektów – informuje Marek Balawejder, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen. To spowoduje dalszy drastyczny spadek liczby stacji Bliska.
Niemal 600 mld zł inwestycji planują polskie firmy energetyczne do 2035 r. Polska Grupa Energetyczna, chce wydać...
Obecnemu prezesowi Urzędu Regulacji Energetyki wygasła pięcioletnia kadencja w lipcu 2024 r. Mimo to Rafał Gawin...
Bartłomiej Sawicki, dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" wciąż nie ma sobie równych. Po raz kolejny zdobył...
Giełdowa rekomendacja jednego z biur maklerskich przełożyła się na duży skok wartości akcji spółki kontrolowanej...
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas