Tauron chce na nowo nawiązać współpracę ze startupami

Jedna z największych spółek energetycznych w kraju, opracowała nową formułę współpracy ze startupami. Zaprezentuje ją w połowie grudnia. Do tej pory lider branży przeprowadził na swojej infrastrukturze 46 pilotaży.

Publikacja: 13.12.2021 07:50

Rynkowi liderzy inwestują znacznie więcej w nowe technologie oraz  innowacje.

Rynkowi liderzy inwestują znacznie więcej w nowe technologie oraz innowacje.

Foto: fotomek

Tauron planuje zaproponować większe możliwości wspólnego rozwijania projektów, w tym większe wsparcie finansowe skierowane na rozwój konkretnej technologii. – Szczegóły nowego podejścia przedstawimy w środę 15 grudnia na specjalnej konferencji online, na którą już dziś zapraszamy energetyczne startupy – wyjaśnia Patryk Demski, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia ds. strategii i rozwoju.

Jednymi z kluczowych rozwiązań stanowiących przedmiot akceleracji i finalnie wdrożonych w Tauronie są właśnie oprogramowanie do zarządzania stacjami ładowania samochodów elektrycznych oraz udostępniona klientom aplikacja mobilna. – Pilotaże okazały się szczególnie ważnym źródłem doświadczeń w testowaniu rozwiązań także z obszaru obsługi klienta. Przykładem pracy nad innowacyjnym narzędziem był rozwój chatbota, który z powodzeniem wykorzystany był w pierwszych miesiącach pandemii SARS COV-2 w 2020 roku. Chatbot wspierał klientów podczas pierwszego kontaktu w sprawach dotyczących podpisywania i przepisywana umów oraz zakupu instalacji fotowoltaicznych. Okazywał się też pomocny w odnalezieniu interesujących treści na portalu tauron.pl – podaje Tauron.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Materiał Promocyjny
Agregat stacjonarny – strategiczna inwestycja dla Twojej firmy
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
Rośnie znaczenie magazynów energii dla systemu energetycznego i bezpieczeństwa kraju
Materiał Promocyjny
Prąd dla firm - czy cena jest kluczowym czynnikiem wyboru sprzedawcy?
Materiał Partnera
Protekcjonizm i zielony konserwatyzm na przekór klimatycznym radykalizmom
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
To świetny moment na obniżenie rachunków za prąd
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont