Reklama

Woszczyk nie uchroni odbiorców przed wzrostem cen gazu - przegląd prasy

Najciekawsze newsy z branży energetycznej wybrał Bartosz Mszyca

Aktualizacja: 20.07.2012 10:30 Publikacja: 20.07.2012 10:12

:: "Dziennik Gazeta Prawna": Nie uchronię odbiorców przed wzrostem cen gazu.

- Prezes URE ma relatywnie słabe instrumenty prawne, dzięki którym mógłby doprowadzić do obniżenia taryfy. To nie regulacja zatem, a jedynie efektowna konkurencja jest w stanie przynieść odbiorcom niższe ceny gazu - mówi w wywiadzie udzielonym gazecie Marek Woszczyk, prezes Urzędu Regulacji Energetyki.

(wydanie papierowe)

:: "Dziennik Gazeta Prawna": Gazprom po chińsku przeprasza się z gazem łupkowym.

Największy wróg gazu łupkowego – rosyjski Gazprom – postanowił uczyć się technologii jego wydobycia u Chińczyków. Do Chin przyjechali pierwsi rosyjscy specjaliści. Będą obserwować początki eksploatacji należącego do państwowej CNPC

Reklama
Reklama

złoża Changning w prowincji Syczuan.

:: "Puls Biznesu": SPEC zmienia szyld.

Dalkia Warszawa - tak od sierpnia będzie się nazywać spółka ciepłownicza, która obiecuje modernizację i rozbudowę sieci. Nie wiadomo, czy zmianie nazwy będzie towarzyszyć większa kampania informacyjna, ani czy rebranding będzie kosztowny.

(wydanie papierowe)

:: "Dziennik Gazeta Prawna": Nie uchronię odbiorców przed wzrostem cen gazu.

- Prezes URE ma relatywnie słabe instrumenty prawne, dzięki którym mógłby doprowadzić do obniżenia taryfy. To nie regulacja zatem, a jedynie efektowna konkurencja jest w stanie przynieść odbiorcom niższe ceny gazu - mówi w wywiadzie udzielonym gazecie Marek Woszczyk, prezes Urzędu Regulacji Energetyki.

Reklama
Energetyka
Premier powołał na stanowisko nową prezes Urzędu Regulacji Energetyki
Energetyka
Nowy sojusz energetyczny w rządzie? Apel o zwiększenie kompetencji resortu energii
Energetyka
Bloki gazowe i magazyny energii gwarancją stabilności systemu
Energetyka
Ile będą kosztować osłony chroniące przed podwyżkami cen ciepła? Minister podaje szacunki
Energetyka
Nowoczesna energetyka potrzebuje inteligentnych sieci dystrybucyjnych
Reklama
Reklama