Reklama

RWE stawia na kontakt z klientem

Spółka rozbudowuje ?punkt obsługi klienta ?w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

Publikacja: 07.10.2014 11:12

RWE stawia na kontakt z klientem

Foto: Bloomberg

Niewykluczone, że w przyszłości taki kontakt ze sprzedawcą energii i gazu będą mieli także zainteresowani ofertą firmy w innych miastach Polski.

– Będziemy testować różne formy kontaktu z klientami, nie tylko w Warszawie. Nastawiamy się bowiem na klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych w całej Polsce. Jednak o kolejnych ewentualnych lokalizacjach naszych punktów w centrach i galeriach handlowych będziemy decydować, gdy zobaczymy efekty – mówi Anna Warchoł, rzeczniczka RWE Polska.

Na rozbudowę oddziału w CH Arkadia z dotychczas funkcjonującej w pasażu „wyspy" spółka zdecydowała się ze względu na duże natężenie ruchu w tym miejscu i dogodne godziny otwarcia punktu. Przedstawiciele firmy przyznają, że była to jak dotąd najpopularniejsza lokalizacja. Takie „wyspy" obsługujące klientów RWE funkcjonują jeszcze w stołecznych Galerii Mokotów i Galerii KEN Center.

65,1 proc. wzrosła od stycznia do lipca 2014 r. liczba gospodarstw zmieniających sprzedawcę energii

– Kolejne tego rodzaju centra obsługi klienta będą powstawały w miarę zainteresowania klientów – usłyszeliśmy w biurze prasowym polskiego RWE.

Reklama
Reklama

Rzeczniczka nie ujawnia, jakie nadzieje ma firma w związku z wyjściem do ludzi robiących zakupy. Podkreśla jednak, że punkty mają zaspokajać potrzeby dotychczasowych klientów w dogodnym dla nich miejscu, ale też przyciągnąć nowych.

Poza sprzedażą bezpośrednią RWE w przyszłości oczekuje także wzrostu znaczenia innych kanałów, w tym telefonicznego oraz internetowego.

Analizuje też rynek pod kątem wprowadzenia kolejnych produktów dla klientów indywidualnych. Od 2014 r. w ofercie jest gaz ziemny dla klientów biznesowych z grupy dużych odbiorców przemysłowych. Firma chce jednak rozszerzać dual fuel również na odbiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz gospodarstwa domowe.

Jak tłumaczył Filip Thon, prezes RWE Polska, w niedawnym wywiadzie dla „Rz", RWE zamierza też bardziej personalizować produkty w zależności od oczekiwań klientów, np. studentów czy seniorów. Zachętą mają być albo gwarancja ceny przez cały okres trwania umowy, albo bonusy, m.in. w postaci termostatów do kaloryfera czy energooszczędnych żarówek.

Niewykluczone, że w przyszłości taki kontakt ze sprzedawcą energii i gazu będą mieli także zainteresowani ofertą firmy w innych miastach Polski.

– Będziemy testować różne formy kontaktu z klientami, nie tylko w Warszawie. Nastawiamy się bowiem na klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych w całej Polsce. Jednak o kolejnych ewentualnych lokalizacjach naszych punktów w centrach i galeriach handlowych będziemy decydować, gdy zobaczymy efekty – mówi Anna Warchoł, rzeczniczka RWE Polska.

Reklama
Energetyka
Premier powołał na stanowisko nową prezes Urzędu Regulacji Energetyki
Energetyka
Nowy sojusz energetyczny w rządzie? Apel o zwiększenie kompetencji resortu energii
Energetyka
Bloki gazowe i magazyny energii gwarancją stabilności systemu
Energetyka
Ile będą kosztować osłony chroniące przed podwyżkami cen ciepła? Minister podaje szacunki
Energetyka
Nowoczesna energetyka potrzebuje inteligentnych sieci dystrybucyjnych
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama