Niewykluczone, że w przyszłości taki kontakt ze sprzedawcą energii i gazu będą mieli także zainteresowani ofertą firmy w innych miastach Polski.
– Będziemy testować różne formy kontaktu z klientami, nie tylko w Warszawie. Nastawiamy się bowiem na klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych w całej Polsce. Jednak o kolejnych ewentualnych lokalizacjach naszych punktów w centrach i galeriach handlowych będziemy decydować, gdy zobaczymy efekty – mówi Anna Warchoł, rzeczniczka RWE Polska.
Na rozbudowę oddziału w CH Arkadia z dotychczas funkcjonującej w pasażu „wyspy" spółka zdecydowała się ze względu na duże natężenie ruchu w tym miejscu i dogodne godziny otwarcia punktu. Przedstawiciele firmy przyznają, że była to jak dotąd najpopularniejsza lokalizacja. Takie „wyspy" obsługujące klientów RWE funkcjonują jeszcze w stołecznych Galerii Mokotów i Galerii KEN Center.
65,1 proc. wzrosła od stycznia do lipca 2014 r. liczba gospodarstw zmieniających sprzedawcę energii
– Kolejne tego rodzaju centra obsługi klienta będą powstawały w miarę zainteresowania klientów – usłyszeliśmy w biurze prasowym polskiego RWE.