RWE stawia na kontakt z klientem

Spółka rozbudowuje ?punkt obsługi klienta ?w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

Publikacja: 07.10.2014 11:12

RWE stawia na kontakt z klientem

Foto: Bloomberg

Niewykluczone, że w przyszłości taki kontakt ze sprzedawcą energii i gazu będą mieli także zainteresowani ofertą firmy w innych miastach Polski.

– Będziemy testować różne formy kontaktu z klientami, nie tylko w Warszawie. Nastawiamy się bowiem na klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych w całej Polsce. Jednak o kolejnych ewentualnych lokalizacjach naszych punktów w centrach i galeriach handlowych będziemy decydować, gdy zobaczymy efekty – mówi Anna Warchoł, rzeczniczka RWE Polska.

Na rozbudowę oddziału w CH Arkadia z dotychczas funkcjonującej w pasażu „wyspy" spółka zdecydowała się ze względu na duże natężenie ruchu w tym miejscu i dogodne godziny otwarcia punktu. Przedstawiciele firmy przyznają, że była to jak dotąd najpopularniejsza lokalizacja. Takie „wyspy" obsługujące klientów RWE funkcjonują jeszcze w stołecznych Galerii Mokotów i Galerii KEN Center.

65,1 proc. wzrosła od stycznia do lipca 2014 r. liczba gospodarstw zmieniających sprzedawcę energii

– Kolejne tego rodzaju centra obsługi klienta będą powstawały w miarę zainteresowania klientów – usłyszeliśmy w biurze prasowym polskiego RWE.

Rzeczniczka nie ujawnia, jakie nadzieje ma firma w związku z wyjściem do ludzi robiących zakupy. Podkreśla jednak, że punkty mają zaspokajać potrzeby dotychczasowych klientów w dogodnym dla nich miejscu, ale też przyciągnąć nowych.

Poza sprzedażą bezpośrednią RWE w przyszłości oczekuje także wzrostu znaczenia innych kanałów, w tym telefonicznego oraz internetowego.

Analizuje też rynek pod kątem wprowadzenia kolejnych produktów dla klientów indywidualnych. Od 2014 r. w ofercie jest gaz ziemny dla klientów biznesowych z grupy dużych odbiorców przemysłowych. Firma chce jednak rozszerzać dual fuel również na odbiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz gospodarstwa domowe.

Jak tłumaczył Filip Thon, prezes RWE Polska, w niedawnym wywiadzie dla „Rz", RWE zamierza też bardziej personalizować produkty w zależności od oczekiwań klientów, np. studentów czy seniorów. Zachętą mają być albo gwarancja ceny przez cały okres trwania umowy, albo bonusy, m.in. w postaci termostatów do kaloryfera czy energooszczędnych żarówek.

Niewykluczone, że w przyszłości taki kontakt ze sprzedawcą energii i gazu będą mieli także zainteresowani ofertą firmy w innych miastach Polski.

– Będziemy testować różne formy kontaktu z klientami, nie tylko w Warszawie. Nastawiamy się bowiem na klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych w całej Polsce. Jednak o kolejnych ewentualnych lokalizacjach naszych punktów w centrach i galeriach handlowych będziemy decydować, gdy zobaczymy efekty – mówi Anna Warchoł, rzeczniczka RWE Polska.

Energetyka
Energetyka trafia w ręce PSL, zaś były prezes URE może doradzać premierowi
Energetyka
Przyszły rząd odkrywa karty w energetyce
Energetyka
Dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” najlepszym dziennikarzem w branży energetycznej
Energetyka
Niemieckie domy czeka rewolucja. Rząd w Berlinie decyduje się na radykalny zakaz
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Energetyka
Famur o próbie wrogiego przejęcia: Rosyjska firma skazana na straty, kazachska nie