Spółka z końcem kwietnia uruchomiła sprzedaż wysokometanowego surowca klientom w całej Polsce. Gaz przesyła siecią dystrybucyjną Polskiej Spółki Gazownictwa.
Oferta Gaspol Energy skierowana jest głównie dla małego i średniego biznesu, w tym dla klientów nowo przyłączanych do sieci gazowej oraz w trybie zmiany sprzedawcy, czyli tych, którzy już odbierają gaz ziemny od innego dostawcy. Jak informują w firmie już wkrótce z gazu Gaspolu będą mogli również skorzystać klienci indywidualni. - W 2014 roku planujemy osiągnąć sprzedaż na poziomie około 6 mln m sześc., by w perspektywie roku 2020 wielokrotnie ją zwiększyć i stać się istotnym graczem na rynku gazu ziemnego - zapowiada Sławomir Mikulski, dyrektor handlowy Gaspolu. Firma od końca 2013 r. sprzedaje już energię elektryczną z sieci.