Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 09:45 Publikacja: 23.04.2024 04:30
Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman
Jeszcze kilka miesięcy temu płocki koncern informował, że „zgodnie z przyjętymi założeniami do końca dekady wszystkie stacje Orlenu będą działały pod wspólnym logo”. Na dziś ta deklaracja nie jest już tak stanowcza. „Proces rebrandingu oraz zarządzania markami odbywa się zgodnie z rynkowymi uwarunkowaniami krajów, w których znajdują się stacje oraz dostosowywany jest do preferencji występujących na lokalnych rynkach” – informuje zespół prasowy Orlenu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Rosyjski monopolista w rurociągowym transporcie oraz eksporcie ropy i paliw przestał przyjmować od producentów r...
Magdalena Bartoś pożegnała się ze stanowiskiem wiceprezesa ds. finansowych, a Artur Osuchowski z funkcją członka...
Hurtowe ceny benzyny w Rosji biją rekordy drożyzny po serii ataków dronów na rosyjskie rafinerie. Cztery zakłady...
Rosja wprowadziła na części swojego terytorium kartki na benzynę. Kartki dostały tylko firmy i instytucje. Od po...
Kreml uważa, że Łukoil objętego sankcjami oligarchy Wagita Alekpierowa, jest w Bułgarii obiektem prześladowania....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas