Reklama
Rozwiń
Reklama

Stacje Orlenu pod jednym szyldem? Niepewne plany rebrandingu

Koncern analizuje zasadność rebrandingu austriackich obiektów Turmöl. Nie wiadomo też, co z marką star w Niemczech.

Publikacja: 23.04.2024 04:30

Stacje Orlenu pod jednym szyldem? Niepewne plany rebrandingu

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Jeszcze kilka miesięcy temu płocki koncern informował, że „zgodnie z przyjętymi założeniami do końca dekady wszystkie stacje Orlenu będą działały pod wspólnym logo”. Na dziś ta deklaracja nie jest już tak stanowcza. „Proces rebrandingu oraz zarządzania markami odbywa się zgodnie z rynkowymi uwarunkowaniami krajów, w których znajdują się stacje oraz dostosowywany jest do preferencji występujących na lokalnych rynkach” – informuje zespół prasowy Orlenu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Paliwa
Litwa odcięła Królewiec od ropy i paliw z Rosji
Paliwa
Orlen zwiększył zyski w trzech z czterech kluczowych biznesów
Paliwa
Zachodnia Kurna-2 bez Rosjan? Chevron może przejąć największe zagraniczne aktywo Łukoilu
Paliwa
Więcej czasu na rozstanie z Łukoilem. Zegar tyka do 13 grudnia
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Paliwa
Bułgarski prezydent zawetował nacjonalizację rafinerii Łukoilu. To symboliczny gest
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama