Reklama
Rozwiń
Reklama

Stacje Orlenu pod jednym szyldem? Niepewne plany rebrandingu

Koncern analizuje zasadność rebrandingu austriackich obiektów Turmöl. Nie wiadomo też, co z marką star w Niemczech.

Publikacja: 23.04.2024 04:30

Stacje Orlenu pod jednym szyldem? Niepewne plany rebrandingu

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Jeszcze kilka miesięcy temu płocki koncern informował, że „zgodnie z przyjętymi założeniami do końca dekady wszystkie stacje Orlenu będą działały pod wspólnym logo”. Na dziś ta deklaracja nie jest już tak stanowcza. „Proces rebrandingu oraz zarządzania markami odbywa się zgodnie z rynkowymi uwarunkowaniami krajów, w których znajdują się stacje oraz dostosowywany jest do preferencji występujących na lokalnych rynkach” – informuje zespół prasowy Orlenu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Paliwa
Wiadomo, kto kupi zagraniczny majątek Łukoilu. Pozostanie wśród swoich
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Paliwa
Jest decyzja władz Orlenu. Chodzi o Daniela Obajtka
Paliwa
Orlen chce naprawienia szkód przez Daniela Obajtka i Michała Roga
Paliwa
Zagraniczne aktywa Łukoilu idą pod młotek. Inwestorzy giełdowi w panice
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Paliwa
Te kraje nie chcą Rosjan u siebie. Zrywają umowy i szukają nowych dostawców ropy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama