Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.02.2018 20:21 Publikacja: 28.02.2018 20:00
Foto: tv.rp.pl
Rz: Po co fuzja Orlenu z Lotosem?
Adam Abramowicz: Duży może więcej. W bezwzględnej rywalizacji na europejskim i światowym rynku duży uzyskuje lepsze efekty. Synergia operacyjna i kosztowa pozwoli na skuteczną rywalizację. W Austrii, Czechach czy na Węgrzech istnieją koncerny paliwowe, które mają większą wartość niż suma wartości Orlenu i Lotosu, a to są dużo mniejsze państwa. Jeżeli mamy konkurować z tymi koncernami, to musimy mieć do tego narzędzia. Będziemy mieli silniejszą markę w Europie. Orlen ma już stacje w Niemczech i wykupuje jedną z czeskich sieci. Ważne jest to też dla klientów w Polsce. Będziemy mieć większą pewność, że paliwa nie zdrożeją. Hurtowe zakupy paliw dla dużego koncernu to inna wartość niż dla mniejszego.
Bartłomiej Sawicki, dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" wciąż nie ma sobie równych. Po raz kolejny zdobył...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Giełdowa rekomendacja jednego z biur maklerskich przełożyła się na duży skok wartości akcji spółki kontrolowanej...
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas