PGNiG odzyskuje rynek klientów biznesowych

W tym roku grupa podpisała już umowy z około 700 nowymi klientami biznesowymi.

Aktualizacja: 11.08.2016 06:12 Publikacja: 10.08.2016 19:54

Foto: Bloomberg

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo dąży do odzyskania udziałów utraconych na krajowym rynku gazu. Umowy z nowymi klientami i tymi, którzy przeszli w przeszłości do konkurencji, podpisuje głównie zależny PGNiG Obrót Detaliczny, który sprzedaje błękitne paliwo do 6,5 mln odbiorców.

W tym roku firma pozyskała ok. 700 klientów biznesowych. – Nowe umowy opiewają na dostawy ok. 358 mln m sześc. gazu, co jest rezultatem pięć razy lepszym od zanotowanego w tym samym czasie ubiegłego roku – twierdzi Maciej Woźniak, wiceprezes PGNiG.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Energetyka
Bezpieczeństwo energetyczne w dobie transformacji. Debata na EKG
Energetyka
Rząd znalazł sposób, aby odratować Rafako. Są inwestorzy
Energetyka
Jak dostać dofinansowanie do fotowoltaiki? W tych programach nabór wniosków trwa
Energetyka
Co trzecia gmina chce uczestniczyć w programie „Czyste Powietrze”
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Energetyka
Polska znów więcej eksportuje prądu niż importuje. W wietrze duży spadek produkcji
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne