PKN Orlen myśli o reaktywacji marki CPN?

PKN Orlen planuje reaktywację marki CPN i prowadzenie pod historycznym logo stacji na warszawskiej Pradze.

Publikacja: 11.09.2017 17:30

PKN Orlen myśli o reaktywacji marki CPN?

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Według informacji serwisu money.pl, pojawiły się próby przejęcia praw do logo CPN, w związku z tym PKN Orlen, chcąc zabezpieczyć część swojej historii, zdecydował o zmianie logo stacji na warszawskiej Pradze i prowadzenie jej właśnie pod historyczną marką.

W 2000 r. historyczna marka CPN została zastąpiona przez markę Orlen.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Energetyka
Strategie spółek pozwolą zarobić, ale nie wszędzie
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Energetyka
Rząd znów szuka prezesa URE. Jest cicha faworytka
Energetyka
Dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" znów najlepszy
Energetyka
Rozmowy ZE PAK z bankami z szansą na finał. Nadzieje inwestorów rosną
Energetyka
Rządowe wsparcie pomaga spółkom energetycznym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama