PKN Orlen myśli o reaktywacji marki CPN?

PKN Orlen planuje reaktywację marki CPN i prowadzenie pod historycznym logo stacji na warszawskiej Pradze.

Publikacja: 11.09.2017 17:30

PKN Orlen myśli o reaktywacji marki CPN?

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Według informacji serwisu money.pl, pojawiły się próby przejęcia praw do logo CPN, w związku z tym PKN Orlen, chcąc zabezpieczyć część swojej historii, zdecydował o zmianie logo stacji na warszawskiej Pradze i prowadzenie jej właśnie pod historyczną marką.

W 2000 r. historyczna marka CPN została zastąpiona przez markę Orlen.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Energetyka
Dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" znów najlepszy
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Energetyka
Rozmowy ZE PAK z bankami z szansą na finał. Nadzieje inwestorów rosną
Energetyka
Rządowe wsparcie pomaga spółkom energetycznym
Energetyka
Bezpieczeństwo energetyczne w dobie transformacji. Debata na EKG
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Energetyka
Rząd znalazł sposób, aby odratować Rafako. Są inwestorzy
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont