Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosja nie chce dalszej redukcji wydobycia ropy

Rosja sprzeciwi się dalszym próbom cięcia poziomu wydobycia ropy naftowej.

Aktualizacja: 05.07.2017 10:16 Publikacja: 05.07.2017 09:09

Rosja nie chce dalszej redukcji wydobycia ropy

Foto: Bloomberg

Agencja Bloomberga pisze, powołując się na rosyjskich urzędników rządowych, że Moskwa chce utrzymać na obecnym poziomie porozumienie z OPEC w sprawie kwot wydobycia ropy naftowej. Państwa kartelu są za dalszymi obniżkami, które mają pomóc w podniesieniu cen surowca. Do ewentualnej decyzji o cięciu może dojść już w tym miesiącu na kolejnym posiedzeniu OPEC.

Rosjanie sugerują, że każda kolejna redukcja podaży wkrótce po przedłużeniu obowiązywania istniejącej umowy, byłaby bardzo negatywnym sygnałem dla rynku ropy i sugerowałaby, że OPEC, Rosja oraz ich sojusznicy są zaniepokojeni, że ich działania nie mają pożądanego wpływu na ceny ropy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Energetyka
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Energetyka
Premier powołał na stanowisko nową prezes Urzędu Regulacji Energetyki
Energetyka
Nowy sojusz energetyczny w rządzie? Apel o zwiększenie kompetencji resortu energii
Energetyka
Bloki gazowe i magazyny energii gwarancją stabilności systemu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Energetyka
Ile będą kosztować osłony chroniące przed podwyżkami cen ciepła? Minister podaje szacunki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama