Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.06.2025 20:06 Publikacja: 20.09.2024 19:25
17.09.2024. Sprzątanie po powodzi w miejscowości Lądek-Zdrój.
Foto: Krzysztof Cesarz
W krytycznym momencie, w niedzielę, 15 września, bez napięcia pozostawało ponad 100 tysięcy klientów spółki. W kolejnych dniach energetycy przywrócili zasilanie do zdecydowanej większości z nich, jednak wraz z przesuwającą się falą wody kolejne dni przynosiły nowe uszkodzenia sieci i konieczność wyłączania infrastruktury.
– W piątek, 20 września, na godz. 15.00 niezasilonych klientów jest ok. 12 tysięcy. Tylko w ciągu ostatniej doby energetycy Tauron Dystrybucji przywrócili zasilanie do 7 tysięcy klientów. Wciąż trwa praca nad usuwaniem awarii i przywracaniem dostaw energii elektrycznej na terenach, przez które przeszła już fala powodziowa – informuje spółka.
Bank Gospodarstwa Krajowego i Polskie Sieci Elektroenergetyczne podpisały umowę kredytową wartą ponad 10,8 mld z...
Polacy nie potrafią oszacować, ile zużywają energii elektrycznej. Przyznało się do tego blisko 80 proc. ankietow...
Hiszpański operator sieci energetycznej Red Electrica de Espana (REE) wini za kwietniowy blackout producentów en...
To błędy po stronie krajowego operatora sieci przesyłowej miały stać za przyczyną kwietniowego blackoutu w Hiszp...
Największy producent prądu w Polsce chwali się zyskami za pierwszy kwartał tego roku. Zysk EBITDA wyniósł w I kw...
Udział największych spółek elektroenergetycznych w rynku spada. Następuje więc powolna, ale jednak, demonopoliza...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas