- Nasza oferta adresowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Jest to idealne rozwiązanie dla klientów, dla których możliwość precyzyjnego planowania kosztów związanych ze zużyciem energii elektrycznej ma pierwszoplanowe znaczenie. W naszej ofercie całe ryzyko zmian cen energii na rynku hurtowym ponosi Enea. Dzięki temu nasi klienci zyskają gwarancję niezmiennych cen energii elektrycznej do końca 2011 roku - wyjaśnia Andrzej Górski, dyrektor departamentu handlu w Enei.
Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty Enei mają do wyboru trzy pakiety cenowe dostosowane do struktury zużycia energii elektrycznej w trakcie doby. Identyczna oferta skierowana jest do wszystkich klientów w Polsce - tych obecnie korzystających z usług Enei, jak i tych, którzy zdecydują się zmienić sprzedawcę energii elektrycznej.
- Warto podkreślić, iż nasi nowi klienci, którzy zdecydują się skorzystać z tej oferty oprócz gwarancji cen zyskają ponadto ich znaczące obniżenie w stosunku do oferty taryfowej swoich aktualnych sprzedawców. Z kolei nasi dotychczasowi klienci w dalszym ciągu będą mogli korzystać z usługi kompleksowej: zakupu energii elektrycznej i usług dystrybucji w ramach jednej umowy z Eneą - dodaje dyrektor Andrzej Górski.
Gwarancję ceny oferuje również na przykład Tauron. Doświadczenia z tego typu produktem mają także inni sprzedawcy, również gdańska Energa. Obecnie jednak, ze względu na rosnącą konkurencję w energetyce, część klientów biznesowych nie jest skłonna wiązać się z jednym sprzedawcą na dłużej.