:: "Parkiet": PGNiG - nie ma problemu z popytem.
Koncern sprzedał w pierwszym półroczu 2011 r. 7,6 mld m
3
gazu ziemnego. To podobna wielkość do tej z analogicznego okresu 2010 r.
Wydobycie także było na zbliżonym poziomie i wyniosło 2,1 mld m3.
Aktualizacja: 22.07.2011 09:31 Publikacja: 22.07.2011 09:31
:: "Parkiet": PGNiG - nie ma problemu z popytem.
Koncern sprzedał w pierwszym półroczu 2011 r. 7,6 mld m
3
gazu ziemnego. To podobna wielkość do tej z analogicznego okresu 2010 r.
Wydobycie także było na zbliżonym poziomie i wyniosło 2,1 mld m3.
:: "Dziennik Gazeta Prawna": Drogie wakacje na stacjach: od początku lipca paliwo zdrożało o niemal 4 proc.
Sezon urlopowy jak co roku przyniósł podwyżki na stacjach. Od początku lipca paliwo zdrożało o niemal 4 proc. Najwięcej, bo o kilkanaście groszy, skoczyły ceny benzyny – z niewiele ponad 5 zł za litr do 5,20 zł. Z kolei ceny oleju napędowego poszły w górę o ponad 1 proc., do blisko 5 zł/l.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: energianews.pl
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, s...
Premier Donald Tusk powołał Renatę Mroczek na stanowisko prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – podał URE w komun...
Branżowe stowarzyszenie sektora OZE i przemysłu w Polsce apelują do premiera Donalda Tuska, aby zarządzanie bran...
Elastyczne moce gazowe i magazyny energii mają zapewnić bezpieczne funkcjonowanie systemu opartego w coraz więks...
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
W tym miesiącu, po dyskusji z resortem finansów, chcemy mieć już wypracowane rozwiązanie dla ciepłownictwa. Chce...
Większość konsumentów popiera nałożenie na wytwórców tekstyliów odpowiedzialności za cały cykl życia produktu. Tak wynika z naszego raportu – mówi Magdalena Dziczek, ekspertka ds. rozszerzonej odpowiedzialności producenta w firmie RLG w Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas