Aktualizacja: 20.04.2016 21:00 Publikacja: 20.04.2016 21:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Bloomberg
– To absolutnie nowatorskie rozwiązanie. Nowe paliwo, którego zadaniem jest usuwanie zanieczyszczeń z silnika, już rok temu wprowadziliśmy na stacjach w Hiszpanii. Sukces, jaki osiągnęliśmy na tamtym rynku, sprawił, że teraz wprowadzamy je na następnych rynkach w Europie, w tym w Polsce – mówi Piotr Pyrich, dyrektor generalny BP w Polsce.
Nowy produkt w środę pojawił się na wszystkich stacjach koncernu w naszym kraju, zarówno własnych, jak i franczyzowych, w cenie nie wyższej niż zwykłych paliw. Wprowadzenie marki Active nie oznacza, że z rynku zniknie paliwo Ultimate, które BP wprowadziło w Polsce dekadę temu. W praktyce Active to bowiem pakiet innowacyjnych dodatków, które będą dolewane do wszystkich dotychczasowych paliw, zarówno benzyny, jak i diesla, w tym tych standardowych, jak i uszlachetnionych Ultimate.
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Zakup i montaż fotowoltaiki wymagają znacznych nakładów finansowych i choć to inwestycja na lata, to jednak nie...
Już 950 gmin, czyli ponad 38 proc., zgłosiło się do pełnienia zadań operatorów w programie „Czyste Powietrze”, i...
Od początku roku rośnie produkcja energii elektrycznej w Polsce o blisko 5 proc. Jednak, co ciekawe, spada krajo...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas