Orlen jest na czele rankingu Rzeczpospolitej jako najcenniejsza polska marka. - Jesteśmy również na czele rankingów prowadzonych przez inne redakcje – mówił gość.
- Jako największa polska firma poszukujemy ciągle nowych kierunków i szans na rozwój, żeby nie oddawać tej palmy pierwszeństwa – dodał.
Pasieka zaznaczył, że istotna jest konsekwentna realizacja strategii, którą przyjęli. - To jest strategia trzech filarów. Po pierwsze budowanie wartości, po drugie ludzie, i po trzecie siła finansowa – wyliczył.
Podkreślił, że marka Orlen wyróżnia się wyjątkowym dopasowaniem, współbrzmienie formy i treści. - Na to od samego początku zwracają eksperci z branży – mówił. - Spośród tysiąca propozycji nazw, wybrana tą, która w sposób szczególny określa siłę, energię, moc, jakość i zaangażowanie największego producenta w branży paliwowej. Z drugiej strony pokazuje pozycję dominującą firmy, ale także polskie pochodzenie kapitału – dodał.
Gość wyjaśnił, że tym, czym dzisiaj konkurują stacje paliw to światy korzyści. - Świat korzyści w drodze i świat korzyści na co dzień – tłumaczył. - To jest wszystko to, co powoduje, że kierowca chce się zatrzymać na tej stacji, a nie innej. To jest bogata oferta sklepowa, gastronomiczna, sposób prowadzenia zaplecza. Dodałbym do tego bogatą ofertę programów lojalnościowych – mówił.