Aktualizacja: 05.06.2017 13:21 Publikacja: 05.06.2017 13:21
Foto: materiały prasowe
To początek realizacji umowy między spółką Unimot a Avia International, na mocy której w naszym kraju powstanie sieć tej marki.
Unimot, który ma prawo do posługiwania się logo Avia w Polsce, zaplanował do 2020 r. budowę około 100 stacji. To kolejny, po uruchomieniu aplikacji Tankuj24 (aplikacja służy do zakupu paliwa online), krok polskiej spółki w kierunku detalicznej sprzedaży paliw. Sieć stacji ma działać w formie franczyzy. Unimot zamierza zrzeszać niezależnych właścicieli stacji paliw. - Dla nas to bardzo ważny moment w dwóch aspektach: otwieramy tradycyjny kanał sprzedaży detalicznej paliw, pokazując naszym inwestorom, że dobrze zarządzamy ich kapitałem i realizujemy cele, które zadeklarowaliśmy przy wejściu na GPW - mówi Robert Brzozowski, prezes Unimotu.
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Zakup i montaż fotowoltaiki wymagają znacznych nakładów finansowych i choć to inwestycja na lata, to jednak nie...
Już 950 gmin, czyli ponad 38 proc., zgłosiło się do pełnienia zadań operatorów w programie „Czyste Powietrze”, i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas