Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.06.2017 13:21 Publikacja: 05.06.2017 13:21
Foto: materiały prasowe
To początek realizacji umowy między spółką Unimot a Avia International, na mocy której w naszym kraju powstanie sieć tej marki.
Unimot, który ma prawo do posługiwania się logo Avia w Polsce, zaplanował do 2020 r. budowę około 100 stacji. To kolejny, po uruchomieniu aplikacji Tankuj24 (aplikacja służy do zakupu paliwa online), krok polskiej spółki w kierunku detalicznej sprzedaży paliw. Sieć stacji ma działać w formie franczyzy. Unimot zamierza zrzeszać niezależnych właścicieli stacji paliw. - Dla nas to bardzo ważny moment w dwóch aspektach: otwieramy tradycyjny kanał sprzedaży detalicznej paliw, pokazując naszym inwestorom, że dobrze zarządzamy ich kapitałem i realizujemy cele, które zadeklarowaliśmy przy wejściu na GPW - mówi Robert Brzozowski, prezes Unimotu.
Bartłomiej Sawicki, dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" wciąż nie ma sobie równych. Po raz kolejny zdobył...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Giełdowa rekomendacja jednego z biur maklerskich przełożyła się na duży skok wartości akcji spółki kontrolowanej...
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas