Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.06.2017 13:21 Publikacja: 05.06.2017 13:21
Foto: materiały prasowe
To początek realizacji umowy między spółką Unimot a Avia International, na mocy której w naszym kraju powstanie sieć tej marki.
Unimot, który ma prawo do posługiwania się logo Avia w Polsce, zaplanował do 2020 r. budowę około 100 stacji. To kolejny, po uruchomieniu aplikacji Tankuj24 (aplikacja służy do zakupu paliwa online), krok polskiej spółki w kierunku detalicznej sprzedaży paliw. Sieć stacji ma działać w formie franczyzy. Unimot zamierza zrzeszać niezależnych właścicieli stacji paliw. - Dla nas to bardzo ważny moment w dwóch aspektach: otwieramy tradycyjny kanał sprzedaży detalicznej paliw, pokazując naszym inwestorom, że dobrze zarządzamy ich kapitałem i realizujemy cele, które zadeklarowaliśmy przy wejściu na GPW - mówi Robert Brzozowski, prezes Unimotu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Premier Donald Tusk powołał Renatę Mroczek na stanowisko prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – podał URE w komun...
Branżowe stowarzyszenie sektora OZE i przemysłu w Polsce apelują do premiera Donalda Tuska, aby zarządzanie bran...
Elastyczne moce gazowe i magazyny energii mają zapewnić bezpieczne funkcjonowanie systemu opartego w coraz więks...
W tym miesiącu, po dyskusji z resortem finansów, chcemy mieć już wypracowane rozwiązanie dla ciepłownictwa. Chce...
Sektor dystrybucji energii będzie drugim co do wielkości nakładów inwestycyjnych obszarem działalności PGE Polsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas