Reklama

Grupa Tauron chce zwiększać udział w rynku przetargów na energię

Grupa Tauron, która swój udział w krajowym rynku przetargów na energię elektryczną szacuje na 28 proc., liczy na jego zwiększenie i utrzymanie pozycji lidera w tym segmencie. Spółka wskazuje, że zamawiający coraz częściej stosują w przetargach pozacenowe kryteria wyboru i oceny oferty.

Aktualizacja: 26.07.2017 13:42 Publikacja: 26.07.2017 13:21

Grupa Tauron chce zwiększać udział w rynku przetargów na energię

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski TJ Tomasz Jodłowski

"W ubiegłym roku udział Taurona w rynku przetargów na energię, pod względem zakontraktowanego wolumenu, wyniósł 28 proc. To w porównaniu z 2015 r., gdy mieliśmy 15 proc., spory sukces. Ten rok także wygląda obiecująco - Tauron kontynuuje dobrą passę, wygrywając kolejne największe przetargi" - powiedział w środę PAP prezes grupy Tauron Filip Grzegorczyk.

"Dotyczy to nie tylko Górnośląskiego Związku Metropolitarnego, gdzie w 2016 r. Tauron zakontraktował ok. 903 tys. megawatogodzin energii za 230 mln zł, ale również np. przetargów na dostawę energii ogłaszanych dla grupy zakupowej z Lubina, gdzie wygraliśmy po raz czwarty" - dodał prezes. Podkreślił, że kontraktowanie energii w przetargach odgrywa dużą rolę w działalności biznesowej grupy.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Energetyka
Premier powołał na stanowisko nową prezes Urzędu Regulacji Energetyki
Energetyka
Nowy sojusz energetyczny w rządzie? Apel o zwiększenie kompetencji resortu energii
Energetyka
Bloki gazowe i magazyny energii gwarancją stabilności systemu
Energetyka
Ile będą kosztować osłony chroniące przed podwyżkami cen ciepła? Minister podaje szacunki
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Energetyka
Nowoczesna energetyka potrzebuje inteligentnych sieci dystrybucyjnych
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama