Lotos chce zwiększyć sieć sprzedaży paliw typu premium

Koncern Lotos planuje sprzedawać paliwa segmentu premium na 100 stacjach Lotos Optima, czyli w placówkach działających w segmencie ekonomicznym - poinformował Lotos w poniedziałkowym komunikacie.

Aktualizacja: 31.07.2017 13:38 Publikacja: 31.07.2017 13:04

Lotos chce zwiększyć sieć sprzedaży paliw typu premium

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik

PAP

Jak informuje koncern, paliwa premium będą sprzedawane na tych stacjach Optima, gdzie jest to uzasadnione ekonomicznie, a infrastruktura pozwala na powiększenie oferty.

Według Lotosu do końca tego roku paliwa premium będą dostępne na ponad 3/4 wszystkich stacji działających w jego sieci.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Energetyka
Niemal 400 mld zł na inwestycje. Jest nowa strategia Orlenu
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Energetyka
Transformacja energetyczna to walka o bezpieczeństwo kraju i przyszłość przemysłu
Energetyka
Rosnące ceny energii zostaną przerzucone na spółki energetyczne? Jest zapowiedź
Energetyka
Więcej gazu w transformacji
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Energetyka
Pierwszy na świecie podatek od emisji CO2 w rolnictwie zatwierdzony. Ile wyniesie?
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej