Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.09.2017 11:05 Publikacja: 07.09.2017 10:46
Foto: materiały prasowe
Pod nazwą Circle K działa już w Polsce pierwsze 100 z ponad 350 stacji należących wcześniej do koncernu Statoil. Nowe logo widnieje m.in. na obiektach w Warszawie, Krakowie, Łodzi i na Śląsku. Proces rebrandingu rozpoczął się w maju i ma potrwać do końca marca przyszłego roku.
- W 2015 r. zdecydowaliśmy, że Circle K stanie się naszą globalną marką detaliczną. To element naszej strategii i jednocześnie bardzo ważny moment w historii całej firmy - mówi cytowany w komunikacie prasowym Giedrius Bandzevičius, prezes spółki Circle K Polska. Dodaje, że nasz kraj dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów, w których Circle K ma ugruntowaną pozycję na rynku i z sukcesem funkcjonuje już od wielu lat. Spółka zapewnia, że dalsza zmiana nazw stacji paliw będzie sukcesywnie obejmować kolejne regiony Polski. We wrześniu i październiku rebranding ma objąć placówki zlokalizowane na Dolnym Śląsku oraz w Wielkopolsce.
Bartłomiej Sawicki, dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" wciąż nie ma sobie równych. Po raz kolejny zdobył...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Giełdowa rekomendacja jednego z biur maklerskich przełożyła się na duży skok wartości akcji spółki kontrolowanej...
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas