Aktualizacja: 07.09.2017 11:05 Publikacja: 07.09.2017 10:46
Foto: materiały prasowe
Pod nazwą Circle K działa już w Polsce pierwsze 100 z ponad 350 stacji należących wcześniej do koncernu Statoil. Nowe logo widnieje m.in. na obiektach w Warszawie, Krakowie, Łodzi i na Śląsku. Proces rebrandingu rozpoczął się w maju i ma potrwać do końca marca przyszłego roku.
- W 2015 r. zdecydowaliśmy, że Circle K stanie się naszą globalną marką detaliczną. To element naszej strategii i jednocześnie bardzo ważny moment w historii całej firmy - mówi cytowany w komunikacie prasowym Giedrius Bandzevičius, prezes spółki Circle K Polska. Dodaje, że nasz kraj dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów, w których Circle K ma ugruntowaną pozycję na rynku i z sukcesem funkcjonuje już od wielu lat. Spółka zapewnia, że dalsza zmiana nazw stacji paliw będzie sukcesywnie obejmować kolejne regiony Polski. We wrześniu i październiku rebranding ma objąć placówki zlokalizowane na Dolnym Śląsku oraz w Wielkopolsce.
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Zakup i montaż fotowoltaiki wymagają znacznych nakładów finansowych i choć to inwestycja na lata, to jednak nie...
Już 950 gmin, czyli ponad 38 proc., zgłosiło się do pełnienia zadań operatorów w programie „Czyste Powietrze”, i...
Od początku roku rośnie produkcja energii elektrycznej w Polsce o blisko 5 proc. Jednak, co ciekawe, spada krajo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas