Sprzedawcy energii walczą o klienta: rabaty, bonusy, loterie...

Spółki obrotu energią rozpoczęły ostrą rywalizację o klientów indywidualnych. W ofertach widnieje już nie tylko sama gwarancja stałej ceny prądu.

Publikacja: 16.12.2015 12:08

Foto: unknown

Sprzedawcy próbując rozruszać rynek proponują liczne bonusy, dodatkowe usługi, a nawet organizują loterie. Czy zachęcą tym odbiorców do przenoszenia swoich rachunków?

Zmiana sprzedawcy energii

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Energetyka
Bezpieczeństwo energetyczne w dobie transformacji. Debata na EKG
Energetyka
Rząd znalazł sposób, aby odratować Rafako. Są inwestorzy
Energetyka
Jak dostać dofinansowanie do fotowoltaiki? W tych programach nabór wniosków trwa
Energetyka
Co trzecia gmina chce uczestniczyć w programie „Czyste Powietrze”
Energetyka
Polska znów więcej eksportuje prądu niż importuje. W wietrze duży spadek produkcji