Enea udostępniła elektroniczne biuro obsługi klientów

Ok. 2,5 mln klientów firmy energetycznej Enea może już korzystać z elektronicznego biura obsługi. Było to możliwe dzięki wdrożeniu nowego systemu informatycznego.

Publikacja: 31.03.2016 19:01

Enea udostępniła elektroniczne biuro obsługi klientów

Foto: Fotorzepa, Małgorzata Pstrągowska Mał Małgorzata Pstrągowska

PAP

Za pośrednictwem elektronicznego biura obsługi można przez internet m.in. sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, czy zakupić kody do liczników przedpłatowych. Enea podała w czwartek w komunikacie prasowym, że rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich jej klientów.

Jak poinformował Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum - spółki, która zajmuje się obsługą klientów Grupy, rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Energetyka
Rosnące ceny energii zostaną przerzucone na spółki energetyczne? Jest zapowiedź
Energetyka
Więcej gazu w transformacji
Energetyka
Pierwszy na świecie podatek od emisji CO2 w rolnictwie zatwierdzony. Ile wyniesie?
Energetyka
Trump wskazał kandydata na nowego sekretarza ds. energii. To zwolennik ropy i gazu
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Energetyka
Bez OZE ani rusz
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką