Reklama

Enea udostępniła elektroniczne biuro obsługi klientów

Ok. 2,5 mln klientów firmy energetycznej Enea może już korzystać z elektronicznego biura obsługi. Było to możliwe dzięki wdrożeniu nowego systemu informatycznego.

Publikacja: 31.03.2016 19:01

Enea udostępniła elektroniczne biuro obsługi klientów

Foto: Fotorzepa, Małgorzata Pstrągowska Mał Małgorzata Pstrągowska

Za pośrednictwem elektronicznego biura obsługi można przez internet m.in. sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, czy zakupić kody do liczników przedpłatowych. Enea podała w czwartek w komunikacie prasowym, że rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich jej klientów.

Jak poinformował Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum - spółki, która zajmuje się obsługą klientów Grupy, rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Energetyka
Premier powołał na stanowisko nową prezes Urzędu Regulacji Energetyki
Energetyka
Nowy sojusz energetyczny w rządzie? Apel o zwiększenie kompetencji resortu energii
Energetyka
Bloki gazowe i magazyny energii gwarancją stabilności systemu
Energetyka
Ile będą kosztować osłony chroniące przed podwyżkami cen ciepła? Minister podaje szacunki
Energetyka
Nowoczesna energetyka potrzebuje inteligentnych sieci dystrybucyjnych
Reklama
Reklama