Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.03.2016 19:01 Publikacja: 31.03.2016 19:01
Foto: Fotorzepa, Małgorzata Pstrągowska Mał Małgorzata Pstrągowska
Za pośrednictwem elektronicznego biura obsługi można przez internet m.in. sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, czy zakupić kody do liczników przedpłatowych. Enea podała w czwartek w komunikacie prasowym, że rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich jej klientów.
Jak poinformował Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum - spółki, która zajmuje się obsługą klientów Grupy, rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niemal 600 mld zł inwestycji planują polskie firmy energetyczne do 2035 r. Polska Grupa Energetyczna, chce wydać...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Obecnemu prezesowi Urzędu Regulacji Energetyki wygasła pięcioletnia kadencja w lipcu 2024 r. Mimo to Rafał Gawin...
Bartłomiej Sawicki, dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" wciąż nie ma sobie równych. Po raz kolejny zdobył...
Giełdowa rekomendacja jednego z biur maklerskich przełożyła się na duży skok wartości akcji spółki kontrolowanej...
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas