Reklama
Rozwiń

Enea udostępniła elektroniczne biuro obsługi klientów

Ok. 2,5 mln klientów firmy energetycznej Enea może już korzystać z elektronicznego biura obsługi. Było to możliwe dzięki wdrożeniu nowego systemu informatycznego.

Publikacja: 31.03.2016 19:01

Enea udostępniła elektroniczne biuro obsługi klientów

Foto: Fotorzepa, Małgorzata Pstrągowska Mał Małgorzata Pstrągowska

Za pośrednictwem elektronicznego biura obsługi można przez internet m.in. sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, czy zakupić kody do liczników przedpłatowych. Enea podała w czwartek w komunikacie prasowym, że rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich jej klientów.

Jak poinformował Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum - spółki, która zajmuje się obsługą klientów Grupy, rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Energetyka
Strategie spółek pozwolą zarobić, ale nie wszędzie
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Energetyka
Rząd znów szuka prezesa URE. Jest cicha faworytka
Energetyka
Dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" znów najlepszy
Energetyka
Rozmowy ZE PAK z bankami z szansą na finał. Nadzieje inwestorów rosną
Energetyka
Rządowe wsparcie pomaga spółkom energetycznym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama