Aktualizacja: 11.05.2017 16:59 Publikacja: 11.05.2017 16:23
Foto: Bloomberg
Dziś oficjalnie rozpoczął się rebranding, czyli zmiana marki, sieci stacji paliw Statoil na Circle K. W pierwszej kolejności obejmie placówki zlokalizowane w Warszawie, a w dalszej kolejności całą sieć licząca dziś w naszym kraju 352 obiektów. Prace nad zmianą marki potrwają do końca marca przyszłego roku i mają zostać tak zorganizowane, aby nie utrudniać funkcjonowania stacji paliw.
- Firma Alimentation Couche-Tard Inc., właściciel spółki Circle K Polska od 2012 r., skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil, Mac’s, Kangaroo Express pod jedną globalną marką Circle K. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pomocnych pracowników - mówi cytowany w komunikacie prasowym Giedrius Bandzevičius, prezes Circle K Polska. Spółka przekonuje, że zmiana marki nie wpłynie na ofertę produktową sieci. Na stacjach nadal mają być oferowane tej samej jakości paliwa oraz produkty pozapliwowe, takie jak chociażby kawa, czy hot dogi.
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Zakup i montaż fotowoltaiki wymagają znacznych nakładów finansowych i choć to inwestycja na lata, to jednak nie...
Już 950 gmin, czyli ponad 38 proc., zgłosiło się do pełnienia zadań operatorów w programie „Czyste Powietrze”, i...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas