– Sprzedaż prądu w modelu kompleksowym to istotny krok w rozwoju wolnego rynku energii w Polsce. Jest dla Polaków znaczącym ułatwieniem w podjęciu decyzji o zmianie sprzedawcy prądu. Redukuje formalności i pozwala oszczędzić już na etapie regulowania rachunków – zamiast dwóch opłat manipulacyjnych np. na poczcie czy w punktach przyjmowania opłat klienci zapłacą jedną – mówi cytowany w komunikacie spółki Jakub Jacewicz, dyrektor departamentu usług energetycznych Multimedia Polska Energia.

Dzięki kompleksowej obsłudze w zakresie sprzedaży oraz dystrybucji energii elektrycznej to Multimedia Polska Energia załatwia za klienta wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy i rozliczeniami – rozwiązuje umowę z dotychczasowym dostawcą oraz rozlicza się z dystrybutorem prądu w imieniu klienta.

Prawo do zmiany sprzedawcy prądu mamy od połowy 2007 r. pozwala klientom indywidualnym na zmianę sprzedawcy prądu.

Jak wynika z danych URE do końca maja br. na taki krok zdecydowało się 337 tys. gospodarstw domowych i niemal 142 tys. firm.