Nowa oferta Tauronu dla klientów indywidualnych

tauron oferuje nowe produkty dla klientów indywidualnych. Już od wakacji gospodarstwa domowe mogą liczyć na niższe stawki za prąd

Publikacja: 25.06.2013 16:31

Nowa oferta Tauronu dla klientów indywidualnych

Foto: Bloomberg

Od lipca będą obowiązywać nowe ceny taryfowe dla klientów indywidualnych – obniżka dla gospodarstw domowych z terenu Tauron Sprzedaż wyniesie średnio 4,54 proc., a klienci Tauron Sprzedaż GZE nadal będą płacić najniższe rachunki w Polsce. To jednak nie koniec nowości. Już od wakacji klienci mogą skorzystać z nowej, jeszcze atrakcyjniejszej oferty produktowej.

- Rynek sprzedaży energii elektrycznej w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Portfolio produktowe Taurona liczy dzisiaj już kilkadziesiąt rozwiązań dedykowanych wszystkim segmentom klientów, w tym gospodarstwom domowym. Oferty „szyte na miarę" stanowią atrakcyjną alternatywę dla taryfy – klienci mogą wybrać produkt spełniający ich indywidualne wymagania - mówi Ireneusz Perkowski, prezes zarządu Tauron Sprzedaż.

Pakiety nowych produktów będą dostępne dla klientów z całej Polski już od wakacji. Odpowiadają na oczekiwania określone przez nich podczas pierwszego Spisu Energetycznego przeprowadzonego w 2011 r., największego i jak dotychczas jedynego tego typu badania w Polsce.

- Przedstawiając w maju ubiegłego roku wyniki Spisu Energetycznego zobowiązaliśmy się, że produkty powstałe w efekcie przeprowadzonych badań będą dostępne dla wszystkich klientów. Dziś wywiązujemy się z tej obietnicy i gospodarstwa domowe w całej Polsce mogą wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie oparte o: bezpieczeństwo, obsługę przez internet i ekologię. A to wszystko w bardzo atrakcyjnych cenach – mówi Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu Tauron Sprzedaż.  - Nowa oferta będzie skierowana zarówno do obecnych klientów TauronA, jak i potencjalnych z obszaru całej Polski. Gwarancja bezpieczeństwa w połączeniu z atrakcyjną ceną i łatwym do niej dostępem powinna być przekonująca dla każdego konsumenta energii elektrycznej – podkreśla Grzegorz Lot.

Klienci ceniący bezpieczeństwo (82 proc. badanych) mogą zdecydować się na produkt z gwarancją niezmienności ceny - Produkt Bezpieczny - aż na trzy lata. Im dłuższa gwarancja, tym niższa cena. Z tego rozwiązania korzysta już niemal 400 tys. gospodarstw domowych.

Z kolei 70 proc. klientów było zainteresowanych rozwiązaniami elektronicznymi. Dzisiaj już ponad 110 tys. klientów TauronA otrzymuje faktury drogą elektroniczną. Atutem Produktu Internetowego jest niska cena za energię połączona z usługami on-line. Poza ceną, o atrakcyjności tego produktu świadczy nowoczesny kanał obsługi e-BOK.

Aż 60 proc. badanych oczekiwało rozwiązań łączących ekologię i oszczędność, dlatego Tauron jako pierwszy w Polsce proponuje zieloną energię w niskiej cenie – Produkt EkoOszczędny. Warto też dodać, że dzięki zaangażowaniu klientów udało się posadzić już ponad 200 tys. drzew, co w 2012 r. przełożyło się na ograniczenie emisji dwutlenku węgla o ok. tysiąc ton.

- Dzięki nowoczesnemu systemowi obsługi internetowej e-BOK stworzyliśmy ofertę łączącą w sobie trzy główne kryteria wyboru: ekologię – serwis – ekonomię. EkoOszczędny to oferta dla osób, które chcą połączyć dbałość o środowisko z wygodną formą obsługi oraz niską ceną energii. Z uwagi na obecne niskie ceny energii szczególnie polecam ofertę dwu- i trzyletnią – dodaje Grzegorz Lot.

W ofercie nie brakuje też innowacyjnych produktów, np. dla osób chcących ogrzewać dom za pomocą pompy ciepła (produkt Pompa Ciepła) czy też samodzielnie podawać zużycie energii przez telefon lub internet (produkt Telerachunek i e-Odczyt).

Od lipca będą obowiązywać nowe ceny taryfowe dla klientów indywidualnych – obniżka dla gospodarstw domowych z terenu Tauron Sprzedaż wyniesie średnio 4,54 proc., a klienci Tauron Sprzedaż GZE nadal będą płacić najniższe rachunki w Polsce. To jednak nie koniec nowości. Już od wakacji klienci mogą skorzystać z nowej, jeszcze atrakcyjniejszej oferty produktowej.

- Rynek sprzedaży energii elektrycznej w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Portfolio produktowe Taurona liczy dzisiaj już kilkadziesiąt rozwiązań dedykowanych wszystkim segmentom klientów, w tym gospodarstwom domowym. Oferty „szyte na miarę" stanowią atrakcyjną alternatywę dla taryfy – klienci mogą wybrać produkt spełniający ich indywidualne wymagania - mówi Ireneusz Perkowski, prezes zarządu Tauron Sprzedaż.

Energetyka
Niemiecka gospodarka na zakręcie. Firmy straszą zwolnieniami
Energetyka
Energetyka trafia w ręce PSL, zaś były prezes URE może doradzać premierowi
Energetyka
Przyszły rząd odkrywa karty w energetyce
Energetyka
Dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” najlepszym dziennikarzem w branży energetycznej
Energetyka
Niemieckie domy czeka rewolucja. Rząd w Berlinie decyduje się na radykalny zakaz