Energetycy kuszą gazem i LED-ami

Spółki obrotu energią z dużych grup nastawiają się w tym roku na walkę o utrzymanie klientów. Chcą im sprzedać więcej w pakiecie. Tak ratują marże.

Aktualizacja: 03.01.2017 06:00 Publikacja: 02.01.2017 19:04

Foto: 123RF

Mimo wzmożonej aktywności reklamowej energetycznych gigantów coraz trudniejsze i droższe staje się odebranie klientów konkurencji. Koncerny nastawiają się więc raczej na utrzymanie obecnych odbiorców niż walkę o nowych. Ratując topniejące zyski, chcą im sprzedać więcej produktów i usług niezwiązanych z prądem.

Zajadła rywalizacja

Pozostało 91% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Energetyka
Rosnące ceny energii zostaną przerzucone na spółki energetyczne? Jest zapowiedź
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Energetyka
Więcej gazu w transformacji
Energetyka
Pierwszy na świecie podatek od emisji CO2 w rolnictwie zatwierdzony. Ile wyniesie?
Energetyka
Trump wskazał kandydata na nowego sekretarza ds. energii. To zwolennik ropy i gazu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Energetyka
Bez OZE ani rusz