Aktualizacja: 23.01.2018 12:25 Publikacja: 23.01.2018 12:12
Foto: Bloomberg
Na konferencji w Dublinie o ekonomii linii lotniczych członkowie kierownictw tych linii stwierdzili w panelu dyskusyjnym na konkretne pytanie, że nie mają planów zmiany ich poszczególnych strategii nie ubezpieczania się od zmian kosztów paliwa. Tymczasem cena ropy Brent CLCOc1) wzrosła w styczniu powyżej 70 dolarów po raz pierwszy od 3 lat.
- Nie stosowaliśmy hedgingu od czasu fuzji (z US Airways w 2013 r.) i nasza filozofia nie zmieniła się. Jesteśmy największym nabywcą paliwa lotniczego i sądzimy, że rywalizowalibyśmy sami ze sobą. Rynek jest całkiem płytki w perspektywie dłuższej niż 12 miesięcy. Nie przewiduję zmiany naszej praktyki w zakresie hedgingu w krótkim terminie — stwierdziła Amelia Anderson, dyrektor i wiceszefowa finansów w American Airlines.
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Zakup i montaż fotowoltaiki wymagają znacznych nakładów finansowych i choć to inwestycja na lata, to jednak nie...
Już 950 gmin, czyli ponad 38 proc., zgłosiło się do pełnienia zadań operatorów w programie „Czyste Powietrze”, i...
Od początku roku rośnie produkcja energii elektrycznej w Polsce o blisko 5 proc. Jednak, co ciekawe, spada krajo...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas