Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.01.2018 12:25 Publikacja: 23.01.2018 12:12
Foto: Bloomberg
Na konferencji w Dublinie o ekonomii linii lotniczych członkowie kierownictw tych linii stwierdzili w panelu dyskusyjnym na konkretne pytanie, że nie mają planów zmiany ich poszczególnych strategii nie ubezpieczania się od zmian kosztów paliwa. Tymczasem cena ropy Brent CLCOc1) wzrosła w styczniu powyżej 70 dolarów po raz pierwszy od 3 lat.
- Nie stosowaliśmy hedgingu od czasu fuzji (z US Airways w 2013 r.) i nasza filozofia nie zmieniła się. Jesteśmy największym nabywcą paliwa lotniczego i sądzimy, że rywalizowalibyśmy sami ze sobą. Rynek jest całkiem płytki w perspektywie dłuższej niż 12 miesięcy. Nie przewiduję zmiany naszej praktyki w zakresie hedgingu w krótkim terminie — stwierdziła Amelia Anderson, dyrektor i wiceszefowa finansów w American Airlines.
Niemal 600 mld zł inwestycji planują polskie firmy energetyczne do 2035 r. Polska Grupa Energetyczna, chce wydać...
Obecnemu prezesowi Urzędu Regulacji Energetyki wygasła pięcioletnia kadencja w lipcu 2024 r. Mimo to Rafał Gawin...
Bartłomiej Sawicki, dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" wciąż nie ma sobie równych. Po raz kolejny zdobył...
Giełdowa rekomendacja jednego z biur maklerskich przełożyła się na duży skok wartości akcji spółki kontrolowanej...
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas