Pod nazwą Circle K działa już w Polsce pierwsze 100 z ponad 350 stacji należących wcześniej do koncernu Statoil. Nowe logo widnieje m.in. na obiektach w Warszawie, Krakowie, Łodzi i na Śląsku. Proces rebrandingu rozpoczął się w maju i ma potrwać do końca marca przyszłego roku.

– W 2015 r. zdecydowaliśmy, że Circle K stanie się naszą globalną marką detaliczną. To element naszej strategii i jednocześnie bardzo ważny moment w historii całej firmy – mówi cytowany w komunikacie prasowym Giedrius Bandzevičius, prezes spółki Circle K Polska. Dodaje, że nasz kraj dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów, w których Circle K ma ugruntowaną pozycję na rynku i z sukcesem funkcjonuje już od wielu lat. Spółka zapewnia, że dalsza zmiana nazw stacji paliw będzie sukcesywnie obejmować kolejne regiony Polski. We wrześniu i październiku rebranding ma objąć placówki zlokalizowane na Dolnym Śląsku oraz w Wielkopolsce.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Danii. Prace związane z rebrandingiem prowadzone są nadal na stacach paliw na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Właścicielem Circle K Polska jest grupa Alimentation Couche-Tard, jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. W 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.