Prawda w reklamie
W jednej z komedii BBC znany szkocki aktor Richard Wilson gra starszego wiekiem szaleńca, który wierzy reklamom.
Piwny zdobywca
Prezes Heinekena stawia na ekspansję. Wczorajszy zakup drugiego co do wielkości producenta piwa na Białorusi doskonale mieści się w tej strategii
Na głosowaniach świat się nie kończy
Nie istnieje żadne fatum, które skazywałoby nas na podrzędną rolę w Unii. Dzisiejsza polityka europejska jest przestrzenią do zdobycia. Liczą się, oprócz s...
Wykorzystać niskie bezrobocie
Gdy przed trzema laty bezrobocie w Polsce sięgało 19 proc., mało kto się chyba spodziewał, że brak pracy w ciągu kilku lat przestanie być powszechnym probl...
Choinka z pięcioramienną gwiazdą
W Rosji nikt nie wyobraża sobie Nowego Roku bez choinki, a drzewko stawiane na Kremlu podziwiają wszyscy. I trudno pewnie im sobie wyobrazić, że przed laty...
Okrutny dziadek
Barron William Hilton. Potentat Hotelarski podzielił swój majątek. Gros pieniędzy przeznaczył na m.in. uzdatnianie wody pitnej w Afryce i nauczanie dzieci...
Drzwi w nieznane
Procesom zachodzącym w światowej gospodarce towarzyszy dziś donośny, przy tym ironiczny, chichot historii – pisze główny ekonomista Polskiej Rady Biznesu