Wydawcy celują w klasę średnią
działający w Polsce wydawcy szukają nowych źródeł przychodów. Jednym ze sposobów ich pozyskiwania jest wydawanie nowych tytułów dla klasy średniej
Sieć przyciąga koncerny prasowe
Polski rynek prasowy staje się za ciasny dla wydawców. Planują więc ekspansję na Wschód i zwiększenie obecności w Internecie
Ręczne sterowanie
Jacek Wiśniewski, główny ekonomista Raiffeisen Bank Polska: Wraz z doganianiem standardów światowych w prowadzeniu polityki pieniężnej analiza zachowania s...
Kłamliwa mitologia antyrakietowa
Ślepe, bezwarunkowe popieranie wszystkiego, czego chce aktualna administracja w Waszyngtonie, nie służy ani Stanom Zjednoczonym, ani Polsce – twierdzi poli...
Prawdziwy Polak Tusk
Jeszcze niedawno PiS najwyżej niosło biało-czerwony sztandar. Ale jeśli ktoś sztandaru nie potrafi upilnować, to mu się go odbiera – pisze specjalista od m...
Teraz jest dobry czas na przejęcia
Wyceny firm na rynkach spadły. Jeżeli więc ktoś ma dobry pomysł na to, co chce kupić i dlaczego, to nie jest to zły moment na zakupy - mówi Przemysław Schm...
Lekcja Kruka
Hubert Janiszewski, członek rad nadzorczych wielu spółek giełdowych: Niespodziewane, gładkie i bezproblemowe przejęcie przez Vistulę & Wólczankę firmy jubi...