Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.04.2016 07:04 Publikacja: 20.04.2016 21:00
Foto: Bloomberg
Potwierdziły się informacje „Rzeczpospolitej". W marcu napisaliśmy, że Multimedia Polska, jedna z trzech największych sieci telewizji kablowej w kraju, wyjdzie z ogólnopolską ofertą energii elektrycznej i gazu. W środę strategię operatora zakładającą sprzedaż dodatkowych usług abonamentowych tam, gdzie nie ma on infrastruktury kablowej, przedstawił prezes Andrzej Rogowski.
Kablówka zaczęła sprzedaż gazu już w tym miesiącu. – Pilotaż, który przeprowadziliśmy, pokazuje, że sprzedaż gazu może być naszym czarnym koniem – mówi Rogowski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niemal 600 mld zł inwestycji planują polskie firmy energetyczne do 2035 r. Polska Grupa Energetyczna, chce wydać...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Obecnemu prezesowi Urzędu Regulacji Energetyki wygasła pięcioletnia kadencja w lipcu 2024 r. Mimo to Rafał Gawin...
Bartłomiej Sawicki, dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" wciąż nie ma sobie równych. Po raz kolejny zdobył...
Giełdowa rekomendacja jednego z biur maklerskich przełożyła się na duży skok wartości akcji spółki kontrolowanej...
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas