Aktualizacja: 03.01.2017 06:00 Publikacja: 02.01.2017 19:04
Foto: 123RF
Najaktywniejsi w zmianach sprzedawcy to klienci Przyłączeni do sieci dystrybucyjnej PGE i Taurona
Foto: Rzeczpospolita
Mimo wzmożonej aktywności reklamowej energetycznych gigantów coraz trudniejsze i droższe staje się odebranie klientów konkurencji. Koncerny nastawiają się więc raczej na utrzymanie obecnych odbiorców niż walkę o nowych. Ratując topniejące zyski, chcą im sprzedać więcej produktów i usług niezwiązanych z prądem.
Giełdowa rekomendacja jednego z biur maklerskich przełożyła się na duży skok wartości akcji spółki kontrolowanej...
W 2025 roku polski sektor energetyczny znalazł się w centrum zainteresowania inwestorów. Indeks WIG-energia wzró...
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Zakup i montaż fotowoltaiki wymagają znacznych nakładów finansowych i choć to inwestycja na lata, to jednak nie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas