Aktualizacja: 20.05.2015 12:35 Publikacja: 20.05.2015 12:35
Foto: Bloomberg
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo poinformowało, że do programu rabatowego dotyczącego zakupów gazu ziemnego przez klientów strategicznych przystąpiło 30 odbiorców. Co ważniejsze ich zamówienia stanowią 85 proc. łącznego wolumenu gazu sprzedawanego w tym segmencie. Wielu pozostałych klientów rozważa przystąpienie do programu od 1 czerwca lub 1 lipca.
- Spółka walczy o klientów i reaguje na uwarunkowania rynkowe wynikające z liberalizacji rynku. Cieszymy się, że nasza oferta spotkała się z tak dużym zainteresowaniem - mówi Mariusz Zawisza, prezes PGNiG cytowany w komunikacie prasowym. Jego zdaniem to oznacza, że podjęto słuszną decyzję dotyczącą polityki rabatowej. - Udany początek realizacji programu rabatowego pozwala mieć nadzieję, że cały program zakończy się sukcesem i zachęci klientów do dalszego korzystania z oferty PGNiG - twierdzi Zawisza.
Proces transformacji europejskiej energetyki jest złożony. Wymaga skoordynowanych działań na różnych płaszczyzna...
Agencja Rozwoju Przemysłu, Polimex Mostostal oraz Towarzystwo Finansowe Silesia przystępują do wspólnego projekt...
Zakup i montaż fotowoltaiki wymagają znacznych nakładów finansowych i choć to inwestycja na lata, to jednak nie...
Już 950 gmin, czyli ponad 38 proc., zgłosiło się do pełnienia zadań operatorów w programie „Czyste Powietrze”, i...
Od początku roku rośnie produkcja energii elektrycznej w Polsce o blisko 5 proc. Jednak, co ciekawe, spada krajo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas