Maszyna posiadająca silnik o mocy 50 kW możne latać przez 60 min. plus 30 min. rezerwy.
Posiada baterie o pojemności 21kWh. Samolot ładuje się od 30 min. do 2 godzin w zależności od stanu rozładowania baterii.
Aktualizacja: 17.12.2025 22:15 Publikacja: 31.07.2018 14:07
Foto: energia.rp.pl
Foto: energia.rp.pl
Maszyna posiadająca silnik o mocy 50 kW możne latać przez 60 min. plus 30 min. rezerwy.
Foto: energia.rp.pl
Posiada baterie o pojemności 21kWh. Samolot ładuje się od 30 min. do 2 godzin w zależności od stanu rozładowania baterii.
Foto: energia.rp.pl
Prędkość przelotowa samolotu to ok. 150 km na godzinę.
Foto: energia.rp.pl
Koszt maszyny to 150 tys. euro, a sama bateria kosztuje 10 tys. euro.
Foto: energia.rp.pl
Ten model jest droższy o ok. 50 tys. euro od modelu z silnikiem spalinowym.
Foto: energia.rp.pl
Wtorkowy lot pierwszego samolotu elektrycznego w stolicy Finlandii zorganizowało Helsińskie Stowarzyszenie Lotnictwa Elektrycznego oraz firma Fortum.
Foto: energia.rp.pl
Foto: energia.rp.pl
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: energia.rp.pl
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział wzmocnienie amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego poprzez odejście od...
Należący do koncernu naftowego Orlen fundusz kupił udziały w spółce Euroloop, producencie ultraszybkich stacji d...
Przy szybkich drogach wciąż brakuje ładowarek. Ich budowa nie zawsze się opłaca ze względu na wysokie koszty i m...
Na tle innych krajów Polska ma jeszcze dużo do zrobienia. Tempo rozwoju swoich sieci ładowarek budujące je firmy...
Tauron rozpoczyna we Wrocławiu projekt rozbudowy sieci elektroenergetycznej pod kątem rozwoju infrastruktury dla...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas