Maszyna posiadająca silnik o mocy 50 kW możne latać przez 60 min. plus 30 min. rezerwy.
Posiada baterie o pojemności 21kWh. Samolot ładuje się od 30 min. do 2 godzin w zależności od stanu rozładowania baterii.
Aktualizacja: 20.12.2025 00:47 Publikacja: 31.07.2018 14:07
Foto: energia.rp.pl
Foto: energia.rp.pl
Maszyna posiadająca silnik o mocy 50 kW możne latać przez 60 min. plus 30 min. rezerwy.
Foto: energia.rp.pl
Posiada baterie o pojemności 21kWh. Samolot ładuje się od 30 min. do 2 godzin w zależności od stanu rozładowania baterii.
Foto: energia.rp.pl
Prędkość przelotowa samolotu to ok. 150 km na godzinę.
Foto: energia.rp.pl
Koszt maszyny to 150 tys. euro, a sama bateria kosztuje 10 tys. euro.
Foto: energia.rp.pl
Ten model jest droższy o ok. 50 tys. euro od modelu z silnikiem spalinowym.
Foto: energia.rp.pl
Wtorkowy lot pierwszego samolotu elektrycznego w stolicy Finlandii zorganizowało Helsińskie Stowarzyszenie Lotnictwa Elektrycznego oraz firma Fortum.
Foto: energia.rp.pl
Foto: energia.rp.pl
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: energia.rp.pl
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział wzmocnienie amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego poprzez odejście od...
Należący do koncernu naftowego Orlen fundusz kupił udziały w spółce Euroloop, producencie ultraszybkich stacji d...
Przy szybkich drogach wciąż brakuje ładowarek. Ich budowa nie zawsze się opłaca ze względu na wysokie koszty i m...
Na tle innych krajów Polska ma jeszcze dużo do zrobienia. Tempo rozwoju swoich sieci ładowarek budujące je firmy...
Tauron rozpoczyna we Wrocławiu projekt rozbudowy sieci elektroenergetycznej pod kątem rozwoju infrastruktury dla...
Orlen inwestuje w nowe technologie i stawia na odnawialne źródła energii, ale sukces dekarbonizacji zależy nie tylko od inwestycji grupy – kluczowa będzie zmiana przyzwyczajeń milionów klientów – ocenia Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Grupy Orlen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas