Aktualizacja: 18.11.2024 13:16 Publikacja: 20.12.2018 18:19
Wszyscy musieli sporo dać, żeby sporo zyskać. To porozumienie na trwałe przejdzie do historii – mówi Michał Kurtyka, prezydent COP24, gość programu Michała Niewiadomskiego.
Rzeszów i Tychy, a teraz Tarnów, Kielce i Warszawa. Transport publiczny w Polsce „przesiada się” na autobusy na gaz w trosce o środowisko.
W samym portfelu InnoEnergy mamy już ok. 40 rozwiązań, których wdrożenie sprzyja znaczącemu ograniczeniu emisji – mówi Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.
Międzynarodowe koncerny, ale i instytucje państwowe mogą wiele zrobić, by zachęcić konsumentów do bardziej zrównoważonego trybu życia.
Mieszkańcy Europy z jednej strony nadal wierzą, że transformacja energetyczna zabezpieczy dobrobyt następnych pokoleń. Z drugiej jednak strony obawiają się, że koszty ochrony klimatu dotkną ich finansowo. Z badania klimatycznego zleconego przez Fundację E.ON wynika, że Europejczycy popierają transformację, ale oczekują od rządów swoich państw konkretnego planu i większego zdecydowania w działaniu.
Z naszych badań wynika, że znaczna część polskiego społeczeństwa mieszka w budynkach niezdrowych, niedocieplonych, często zawilgoconych, a co gorsza – mało kto zdaje sobie z tego sprawę – mówi Jacek Siwiński, prezes VELUX Polska.
Wszyscy musieli sporo dać, żeby sporo zyskać. To porozumienie na trwałe przejdzie do historii – mówi Michał Kurtyka, prezydent COP24, gość programu Michała Niewiadomskiego.
Rzeszów i Tychy, a teraz Tarnów, Kielce i Warszawa. Transport publiczny w Polsce „przesiada się” na autobusy na gaz w trosce o środowisko.
W samym portfelu InnoEnergy mamy już ok. 40 rozwiązań, których wdrożenie sprzyja znaczącemu ograniczeniu emisji – mówi Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.
Międzynarodowe koncerny, ale i instytucje państwowe mogą wiele zrobić, by zachęcić konsumentów do bardziej zrównoważonego trybu życia.
Z naszych badań wynika, że znaczna część polskiego społeczeństwa mieszka w budynkach niezdrowych, niedocieplonych, często zawilgoconych, a co gorsza – mało kto zdaje sobie z tego sprawę – mówi Jacek Siwiński, prezes VELUX Polska.
Leasing rzeczy, wegetarianizm, segregacja śmieci – czy jesteśmy gotowi, by zmienić swoje nawyki tak, by pomóc zatrzymać katastrofę.
Sama termomodernizacja nie wystarczy. Szukajmy także alternatywy dla diesli.
Firmy działające według zasad gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) mówią, że jej koszty przekuwają w zyski.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas