Reklama

Które firmy mogą stracić na braku mrożenia cen energii? Sprzedawcy odpowiadają

Rząd przekonuje, że ceny rynkowe energii elektrycznej spadły już na tyle, że dalsze mrożenie cen energii dla biznesu i samorządów nie ma sensu. Jak się jednak okazuje, są jeszcze firmy, które korzystają z mrożonej ceny energii, a jej brak będzie dla nich wyzwaniem w 2025 r.

Publikacja: 24.11.2024 10:00

Czy licznik pokazuje prawidłowe zużycie prądu? Aby to sprawdzić, wystarczy prosty test

Jak sprawdzić, czy licznik energii elektrycznej działa prawidłowo

Czy licznik pokazuje prawidłowe zużycie prądu? Aby to sprawdzić, wystarczy prosty test

Foto: Evgen

Samorządy oraz mały i średni biznes od początku przyszłego roku nie będzie już korzystał z mrożonych cen energii. Sprzedawcy przekonują, że ceny już teraz są niższe niż wciąż obowiązująca cena maksymalna. Jak się jednak okazuje, jest pewna pula odbiorców, dla których brak ceny maksymalnej może być problemem.

Zmiany w mrożeniu cen prądu od przyszłego roku 

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ceny Energii
„Tani prąd -33%”: Prezydent zapowiada obniżkę rachunków za energię
Ceny Energii
Ceny prądu w Polsce w środku stawki UE. Niepokoi jedna liczba
Ceny Energii
Rząd chce uproszczenia rachunków za prąd
Ceny Energii
Taryfy na prąd spadną do końca roku. Gospodarstwa domowe mają ceny prądu zamrożone
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Ceny Energii
Prezydent podpisał ustawę o mrożeniu cen energii i o bonie ciepłowniczym
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama