Rada nadzorcza Azotów szuka kandydatów do zarządu spółki

Do obsadzenia jest stanowisko prezesa i pięciu członków zarządu. Zgłoszenia będą przyjmowane do 14 marca, Z kolei rozmowy kwalifikacyjne zaplanowano w dniach 18-19 marca.

Publikacja: 28.02.2024 11:12

Rada nadzorcza Azotów szuka kandydatów do zarządu spółki

Foto: materiały prasowe

Rada nadzorcza tarnowskich Azotów ogłosiła postępowania kwalifikacyjne na stanowiska prezesa i pięciu członków zarządu: ds. finansowych, ds. rozwoju i restrukturyzacji, segmentu agro i chemia, segmentu tworzywa i polimery oraz ds. energetyki. Zgłoszenia od kandydatów będą przyjmowane do 14 marca do o godz. 12:00. Z kolei rozmowy kwalifikacyjne zaplanowano od 18 do 19 marca.

Kandydaci, poza standardowymi wymagania dotyczącymi m.in. wyższego wykształcenia i co najmniej trzyletniego doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, powinni posiadać atuty, które będą ich predysponować do wykonywania określonej funkcji. Dla przykładu, wobec przyszłego prezesa oczekuje się doświadczenia zawodowego w branży nawozowej, chemicznej lub energetycznej oraz umiejętności wyznaczania i realizowania strategicznych celów biznesowych. Ponadto powinien posiadać kompetencje menedżerskie w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania i kierowania złożonymi projektami oraz zespołami pracowników, a także być zaznajomiony z zasadami funkcjonowania spółek handlowych.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Surowce i Paliwa
Azoty i MOL istotnie zwiększają produkcję. Orlen też do nich dołączy
Surowce i Paliwa
Putin kopie pod Wielką Brytanią w Antarktyce. Do czego się dokopał?
Surowce i Paliwa
Amerykańscy nafciarze za Bidena prosperują. Ale przyszłość widzą w Trumpie
Surowce i Paliwa
Wielka Brytania rzuca wyzwanie Kremlowi. Chce wyprzeć rosyjski uran z Europy
Surowce i Paliwa
Rosyjski eksport paliw jak w pandemii. Coraz więcej uszkodzonych rafinerii