Maszyna posiadająca silnik o mocy 50 kW możne latać przez 60 min. plus 30 min. rezerwy.
Posiada baterie o pojemności 21kWh. Samolot ładuje się od 30 min. do 2 godzin w zależności od stanu rozładowania baterii.
Aktualizacja: 18.10.2025 06:13 Publikacja: 31.07.2018 14:07
Foto: energia.rp.pl
Foto: energia.rp.pl
Maszyna posiadająca silnik o mocy 50 kW możne latać przez 60 min. plus 30 min. rezerwy.
Foto: energia.rp.pl
Posiada baterie o pojemności 21kWh. Samolot ładuje się od 30 min. do 2 godzin w zależności od stanu rozładowania baterii.
Foto: energia.rp.pl
Prędkość przelotowa samolotu to ok. 150 km na godzinę.
Foto: energia.rp.pl
Koszt maszyny to 150 tys. euro, a sama bateria kosztuje 10 tys. euro.
Foto: energia.rp.pl
Ten model jest droższy o ok. 50 tys. euro od modelu z silnikiem spalinowym.
Foto: energia.rp.pl
Wtorkowy lot pierwszego samolotu elektrycznego w stolicy Finlandii zorganizowało Helsińskie Stowarzyszenie Lotnictwa Elektrycznego oraz firma Fortum.
Foto: energia.rp.pl
Foto: energia.rp.pl
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: energia.rp.pl
Maszyna posiadająca silnik o mocy 50 kW możne latać przez 60 min. plus 30 min. rezerwy.
Posiada baterie o pojemności 21kWh. Samolot ładuje się od 30 min. do 2 godzin w zależności od stanu rozładowania baterii.
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział wzmocnienie amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego poprzez odejście od...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Należący do koncernu naftowego Orlen fundusz kupił udziały w spółce Euroloop, producencie ultraszybkich stacji d...
Przy szybkich drogach wciąż brakuje ładowarek. Ich budowa nie zawsze się opłaca ze względu na wysokie koszty i m...
Na tle innych krajów Polska ma jeszcze dużo do zrobienia. Tempo rozwoju swoich sieci ładowarek budujące je firmy...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Tauron rozpoczyna we Wrocławiu projekt rozbudowy sieci elektroenergetycznej pod kątem rozwoju infrastruktury dla...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas