Do Turcji przyjechała rosyjska delegacja, aby omówić wstępne warunki przenoszenia biur rosyjskich firm z terenu Unii, informuje agencja Unian za tureckimi mediami.
Także rosyjskie linie lotnicze mogą „ukryć się” w Turcji przed sankcjami, dowiedziała się agencja Bloomberg. Dzięki temu linie będą mogły serwisować zawłaszczone od zachodnich leasingodawców samoloty. Przedstawiciele linii lotniczych próbują też negocjować w Turcji leasing samolotów.
Linie Azur Air, które współpracują z liniami Anex i Nordwind, chociaż mają siedzibę w Federacji Rosyjskiej, są prowadzone przez tureckich biznesmenów. W związku z tym Anex może zostać zakwaterowany w Antalyi. Trwają negocjacje z Dubai Aerospace Enterprise, Aviation Capital Group, AerCap Holdings i Boeing Capital Corp.
Czytaj więcej
Sieć fastfood, która dotychczas działała pod szyldem McDonald’s ujawniła swoje logo. Otwarcie planowane jest 12 czerwca.
Unia Europejska i Stany Zjednoczone nałożyły sankcje, które zakazują serwisowania i dostaw części zamiennych do samolotów Airbusa i Boeinga zawłaszczonych przez rosyjskie linie lotnicze. Do sankcji dołączył producent regionalnych samolotów pasażerskich Embraer z Brazylii.