I Liga – Mega-sklepy
Do grona „Mega-sklepów" zaliczono sklepy o silnej pozycji rynkowej, rozpoznawalnej marce oraz posiadające minimum 5 000 opinii, charakteryzujące się dużym...
Transakcje bez czekania
O tym, jak można przyspieszyć realizację zamówienia i jak działa usługa PayByNet, opowiada Artur Wojtczuk, dyrektor Linii biznesowej płatności internetowe...
Pikantne ceny i dobra obsługa
Strategia atrakcyjnych cen w połączeniu z indywidualnym podejściem do kupujących zaowocowała uzyskaniem przez redcoon.pl pierwszego miejsca wśród najczęści...
Electro World
Mariusz Stolarski – Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Electro World Polska sp. z
Zakup kontrolowany
Robienie zakupów przez Internet to ogromna wygoda. Nie zwalnia nas to jednak z odpowiedzialności i rozsądku, z jakimi zwykle kupujemy produkty w tradycyjny...
Rzetelność sklepów internetowych
W Polsce przybywa sklepów internetowych, jednak pomimo rosnącej w siłę sieci, Polacy w dalszym ciągu ostrożnie podchodzą do zakupów online.
2 Liga – Sklepy średniej wielkości
Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1 500 opinii, charakteryzujące się średnim lub dużym zasięgiem działania, sporą ilością obsł...
3 Liga – Młode wilki
Do grona Młodych wilków na Opineo zaliczono sklepy posiadające minimum 300 opinii, charakteryzujące się średnim zasięgiem działania, upatrujących swoją zal...