Klient pozornie w centrum uwagi
Firmy twierdzą, że znają potrzeby swoich klientów i je zaspokajają. Jednak badania mówią zupełnie coś innego – pisze dyrektor zarządzający Bain & Company.
Goodbye, tani internecie?
Należy dokonać innego podziału (scalenia) sprzedawanych częstotliwości mobilnego internetu LTE, co umożliwi znacznie efektywniejsze, a więc tańsze, ich wyk...
Wywołajmy ducha
Polska awansowała do Grupy Światowej Pucharu Davisa. Mówi to państwu coś? Mogę się założyć, że większości nic.
Uchodźcy to szansa dla Polski
Nie czekajmy, aż Bruksela przydzieli nam imigrantów. Otwórzmy w Libanie, Turcji i Jordanii placówki, które przyjmą uciekinierów pragnących wyjechać do Pols...
Co z kosztami akceptacji kart
Ostatnie trzy lata były bardzo ważne dla uregulowania poziomu kosztów ponoszonych przez akceptantów przy przyjmowaniu płatności bezgotówkowymi instrumentam...
Przegrzany rynek
Jak mówią firmy, nowe lokale sprzedają się tak dobrze, że nie trzeba specjalnie dogadzać klientom. Ale w przyszłym roku o tej porze może być inaczej.
Czy działania UOKiK będą skuteczne?
Zapowiadane działania Urzędu oraz planowane zmiany w przepisach prawa, choć istotnie wzmocnią pozycję UOKiK i KNF w praktyce mogą okazać się średnio skutec...