??IMM przeanalizował ponad 3 tys. publikacji prasowych i internetowych pod kątem ekspozycji prezesów w mediach.

We wrześniu najczęściej pojawiało się w nich nazwisko Grażyny Piotrowskiej-Oliwy. Prezes PGNiG pojawiła się w 587 publikacjach. Przyczyną takiej popularności są inwestycje, plany i działania firmy, takie jak partnerstwo strategiczne z Lotosem.

Na drugim miejscu (453 materiały) znalazł się Krzysztof Kilian, prezes PGE Polska Grupa Energetyczna. Prezes Kilian najczęściej pojawiał się w mediach w kontekście współpracy PGE, KGHM, Tauronu i Enei, czyli "sojuszu atomowego".

Trzecie miejsce w zestawieniu opracowanym przez IMM zajął Paweł Olechnowicz. Prezes Lotosu pojawił się w 263 materiałach prasowych i internetowych.

W pierwszej dziesiątce szefów firm, z największą ekspozycją w mediach znaleźli się ponadto Jacek Krawiec – prezes PKN Orlen (4. miejsce, 260 materiałów), Dariusz Lubera – prezes Taurona Polska Energia (6. miejsce, 239 publikacji) oraz Mirosław Bieliński – prezes Energa S.A. (8. pozycja, 151 materiałów).