Reklama

Shell przedstawia plany

Shell Polska chce utrzymać dotychczasowe tempo wzrostu sieci stacji benzynowych. Firma planuje też zawalczyć o udziały w rynku

Publikacja: 24.04.2012 13:50

Shell przedstawia plany

Foto: Bloomberg

Od dzisiaj wprowadziła nowe paliwa w segmencie ekonomicznym Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel, które mają pozwolić zaoszczędzić kierowcom.

Shell chce utrzymać dotychczasowe tempo wzrostu i powalczyć o segment paliw ekonomicznych

Shell Polska chce utrzymać dotychczasowe tempo wzrostu sieci stacji benzynowych. Obecnie operator sieci Shell posiada ok. 400 punktów, w tym 6 w Miejscach Obsługi Podróżnych przy autostradach. – W ciągu ostatnich pięciu lat otworzyliśmy 130 stacji benzynowych w Polsce. Chcemy utrzymać takie tempo wzrostu – powiedział „Rz" Piotr Dziwok, prezes Shell Polska. Zaznaczył, że firma cały czas jest zainteresowana rozwijaniem sieci przy drogach szybkiego ruchu. – Uczestniczymy w przetargach i będziemy brali w kolejnych, które wkrótce zostaną ogłoszone – zaznaczył Dziwok, ale szczegółów nie ujawnił.

Firma planuje też zawalczyć o udziały w rynku. Od dzisiaj wprowadziła nowe paliwa w segmencie ekonomicznym, które mają pozwolić zaoszczędzić kierowcom. Są to Sehll FuelSAve 95 i Shell Fuel Diesel, które zastąpią dotychczasowe linie bezołowiowej benzyny 95 oraz Diesel Extra. Zostały zaoferowane w tych samych cenach. – Nowe paliwa pozwalają zaoszczędzić ok. 1 litra na 50 litrów w przypadku bezołowiowej benzyny – przytacza Dziwok. Prezes Shella ma nadzieję, że dzięki produktowi przyciągnie nowych klientów z segmentu ekonomicznego, również tych tankujących dotąd na konkurencyjnych stacjach. – Liczymy na zauważalny wzrost udziałów w rynku i przyrost liczby lojalnych klientów – podkreśla szef Shella. Nie chce jednak podawać żadnych liczb tłumacząc to ostrą konkurencją na rynku.

Obecnie w Polsce 4 mln kierowców posiada karty lojalnościowe Shella ClubSmart.

Reklama
Reklama

Polska jest 16 krajem, na którym koncern wprowadził paliwa FuelSave. Główne działania reklamowe m.in. w telewizji i radiu promujące nowe produkty przewidziano na najbliższe dwa miesiące. Działania niestandandardowe przewidziano także podczas wakacji. Przewidują m.in. możliwość nauki jazdy ekonomicznej z instruktorem.

Energetyka
Nowy sojusz energetyczny w rządzie? Apel o zwiększenie kompetencji resortu energii
Energetyka
Bloki gazowe i magazyny energii gwarancją stabilności systemu
Energetyka
Ile będą kosztować osłony chroniące przed podwyżkami cen ciepła? Minister podaje szacunki
Energetyka
Nowoczesna energetyka potrzebuje inteligentnych sieci dystrybucyjnych
Energetyka
Strategie spółek pozwolą zarobić, ale nie wszędzie
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama