Od dzisiaj wprowadziła nowe paliwa w segmencie ekonomicznym Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel, które mają pozwolić zaoszczędzić kierowcom.
Shell chce utrzymać dotychczasowe tempo wzrostu i powalczyć o segment paliw ekonomicznych
Shell Polska chce utrzymać dotychczasowe tempo wzrostu sieci stacji benzynowych. Obecnie operator sieci Shell posiada ok. 400 punktów, w tym 6 w Miejscach Obsługi Podróżnych przy autostradach. – W ciągu ostatnich pięciu lat otworzyliśmy 130 stacji benzynowych w Polsce. Chcemy utrzymać takie tempo wzrostu – powiedział „Rz" Piotr Dziwok, prezes Shell Polska. Zaznaczył, że firma cały czas jest zainteresowana rozwijaniem sieci przy drogach szybkiego ruchu. – Uczestniczymy w przetargach i będziemy brali w kolejnych, które wkrótce zostaną ogłoszone – zaznaczył Dziwok, ale szczegółów nie ujawnił.
Firma planuje też zawalczyć o udziały w rynku. Od dzisiaj wprowadziła nowe paliwa w segmencie ekonomicznym, które mają pozwolić zaoszczędzić kierowcom. Są to Sehll FuelSAve 95 i Shell Fuel Diesel, które zastąpią dotychczasowe linie bezołowiowej benzyny 95 oraz Diesel Extra. Zostały zaoferowane w tych samych cenach. – Nowe paliwa pozwalają zaoszczędzić ok. 1 litra na 50 litrów w przypadku bezołowiowej benzyny – przytacza Dziwok. Prezes Shella ma nadzieję, że dzięki produktowi przyciągnie nowych klientów z segmentu ekonomicznego, również tych tankujących dotąd na konkurencyjnych stacjach. – Liczymy na zauważalny wzrost udziałów w rynku i przyrost liczby lojalnych klientów – podkreśla szef Shella. Nie chce jednak podawać żadnych liczb tłumacząc to ostrą konkurencją na rynku.
Obecnie w Polsce 4 mln kierowców posiada karty lojalnościowe Shella ClubSmart.