Wspólna oferta Energi i Microsoftu

Energa wprowadza ofertę łączącą sprzedaż energii i usługi Office 365. To efekt partnerskiej współpracy grupy Energa z firmą Microsoft.

Publikacja: 09.09.2014 12:26

Energa wprowadza ofertę łączącą sprzedaż energii i usługi Office 365. To efekt partnerskiej współpra

Energa wprowadza ofertę łączącą sprzedaż energii i usługi Office 365. To efekt partnerskiej współpracy grupy Energa z firmą Microsoft.

Foto: Bloomberg

Nowa propozycja gdańskiej grupy skierowana jest do segmentu gospodarstw domowych. W ramach oferty pod nazwą Energa 365 klient otrzymuje gwarancję stałej ceny za energię nawet do trzech lat oraz możliwość zakupu jednego z dwóch wariantów subskrypcji Office 365 za 1 zł (Office 365 Personal lub Office 365 dla Użytkowników Domowych), z licencją subskrypcyjną ważną przez 12 miesięcy od momentu aktywacji.

Klienci Energi otrzymują dodatkowo dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klientów, a tym samym opcję korzystania z konta w eBOK, które umożliwia sprawdzanie faktur, terminów płatności, salda, itp., jak również z elektronicznej faktury i płatności on-line. Klient automatycznie otrzymuje także możliwość przystąpienia do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback.

Oferta zakupu Office 365 razem z energią elektryczną skierowana jest do nowych i obecnych klientów Energi.

- Wspólna propozycja Energi i Microsoftu, w której łączymy energię z usługą Office 365 to innowacyjna oferta dla klientów rynku energetycznego – podkreśla Leszek Nowak, prezes spółki Energa Obrót dodając, że klienci Energi wybierając tę ofertę nie tylko otrzymują unikalny na rynku produkt, ale także stają się ambasadorami użytkowania legalnego i bezpiecznego oprogramowania komputerowego.

Spółka pracuje nad kolejnymi propozycjami produktów i usług obecnych i przyszłych klientów.

– Będą one dostępne sieci sprzedaży Energi oraz we wszystkich kanałach zdalnego dostępu i e-Sklepie poprzez naszą stronę internetową - zapowiada szef Eenergi Obrót Segment sprzedaży Grupy Energa poza nową ofertą sprzedażową, wdraża również nowe rozwiązania obsługowe, w tym system rozliczeń i nowe, prostsze faktury. Prognozowane rozliczenia dokonywane do niedawna w trybie cztero- lub sześciomiesięcznym zostały zastąpione dwumiesięcznym cyklem rozliczeniowym opartym na faktycznym zużyciu. Grupa wycofywała się z prognoz od początku roku, obecnie zmiana objęła już wszystkie gospodarstwa domowe. Nowy sposób rozliczeń dokonywany jest w oparciu o odczyty przeprowadzane przez pracowników firmy i zdalne odczyty z inteligentnych liczników AMI, których firma zainstalowała już ponad 400 tysięcy.

Nowemu systemowi rozliczeń towarzyszy wprowadzana zmiana faktur na bardziej czytelne i funkcjonalne. Nowy dokument rozliczeniowy w prostszy niż dotychczas sposób opisuje najważniejsze informacje związane ze zużyciem energii oraz regulowaniem płatności. Takie przejrzyste faktury otrzymuje już połowa klientów Energi – zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Do końca roku dołączą do nich pozostali na terenie dystrybucyjnym Grupy. Natomiast do końca 2016 roku firma planuje wprowadzenie takich faktur w całej Polsce.

Energetyka
Rosnące ceny energii zostaną przerzucone na spółki energetyczne? Jest zapowiedź
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Energetyka
Więcej gazu w transformacji
Energetyka
Pierwszy na świecie podatek od emisji CO2 w rolnictwie zatwierdzony. Ile wyniesie?
Energetyka
Trump wskazał kandydata na nowego sekretarza ds. energii. To zwolennik ropy i gazu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Energetyka
Bez OZE ani rusz