Reklama
Rozwiń

Wspólna oferta Energi i Microsoftu

Energa wprowadza ofertę łączącą sprzedaż energii i usługi Office 365. To efekt partnerskiej współpracy grupy Energa z firmą Microsoft.

Publikacja: 09.09.2014 12:26

Energa wprowadza ofertę łączącą sprzedaż energii i usługi Office 365. To efekt partnerskiej współpra

Energa wprowadza ofertę łączącą sprzedaż energii i usługi Office 365. To efekt partnerskiej współpracy grupy Energa z firmą Microsoft.

Foto: Bloomberg

Nowa propozycja gdańskiej grupy skierowana jest do segmentu gospodarstw domowych. W ramach oferty pod nazwą Energa 365 klient otrzymuje gwarancję stałej ceny za energię nawet do trzech lat oraz możliwość zakupu jednego z dwóch wariantów subskrypcji Office 365 za 1 zł (Office 365 Personal lub Office 365 dla Użytkowników Domowych), z licencją subskrypcyjną ważną przez 12 miesięcy od momentu aktywacji.

Klienci Energi otrzymują dodatkowo dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klientów, a tym samym opcję korzystania z konta w eBOK, które umożliwia sprawdzanie faktur, terminów płatności, salda, itp., jak również z elektronicznej faktury i płatności on-line. Klient automatycznie otrzymuje także możliwość przystąpienia do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback.

Oferta zakupu Office 365 razem z energią elektryczną skierowana jest do nowych i obecnych klientów Energi.

- Wspólna propozycja Energi i Microsoftu, w której łączymy energię z usługą Office 365 to innowacyjna oferta dla klientów rynku energetycznego – podkreśla Leszek Nowak, prezes spółki Energa Obrót dodając, że klienci Energi wybierając tę ofertę nie tylko otrzymują unikalny na rynku produkt, ale także stają się ambasadorami użytkowania legalnego i bezpiecznego oprogramowania komputerowego.

Spółka pracuje nad kolejnymi propozycjami produktów i usług obecnych i przyszłych klientów.

Reklama
Reklama

– Będą one dostępne sieci sprzedaży Energi oraz we wszystkich kanałach zdalnego dostępu i e-Sklepie poprzez naszą stronę internetową - zapowiada szef Eenergi Obrót Segment sprzedaży Grupy Energa poza nową ofertą sprzedażową, wdraża również nowe rozwiązania obsługowe, w tym system rozliczeń i nowe, prostsze faktury. Prognozowane rozliczenia dokonywane do niedawna w trybie cztero- lub sześciomiesięcznym zostały zastąpione dwumiesięcznym cyklem rozliczeniowym opartym na faktycznym zużyciu. Grupa wycofywała się z prognoz od początku roku, obecnie zmiana objęła już wszystkie gospodarstwa domowe. Nowy sposób rozliczeń dokonywany jest w oparciu o odczyty przeprowadzane przez pracowników firmy i zdalne odczyty z inteligentnych liczników AMI, których firma zainstalowała już ponad 400 tysięcy.

Nowemu systemowi rozliczeń towarzyszy wprowadzana zmiana faktur na bardziej czytelne i funkcjonalne. Nowy dokument rozliczeniowy w prostszy niż dotychczas sposób opisuje najważniejsze informacje związane ze zużyciem energii oraz regulowaniem płatności. Takie przejrzyste faktury otrzymuje już połowa klientów Energi – zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Do końca roku dołączą do nich pozostali na terenie dystrybucyjnym Grupy. Natomiast do końca 2016 roku firma planuje wprowadzenie takich faktur w całej Polsce.

Nowa propozycja gdańskiej grupy skierowana jest do segmentu gospodarstw domowych. W ramach oferty pod nazwą Energa 365 klient otrzymuje gwarancję stałej ceny za energię nawet do trzech lat oraz możliwość zakupu jednego z dwóch wariantów subskrypcji Office 365 za 1 zł (Office 365 Personal lub Office 365 dla Użytkowników Domowych), z licencją subskrypcyjną ważną przez 12 miesięcy od momentu aktywacji.

Klienci Energi otrzymują dodatkowo dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klientów, a tym samym opcję korzystania z konta w eBOK, które umożliwia sprawdzanie faktur, terminów płatności, salda, itp., jak również z elektronicznej faktury i płatności on-line. Klient automatycznie otrzymuje także możliwość przystąpienia do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback.

Reklama
Energetyka
Strategie spółek pozwolą zarobić, ale nie wszędzie
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Energetyka
Rząd znów szuka prezesa URE. Jest cicha faworytka
Energetyka
Dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" znów najlepszy
Energetyka
Rozmowy ZE PAK z bankami z szansą na finał. Nadzieje inwestorów rosną
Energetyka
Rządowe wsparcie pomaga spółkom energetycznym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama