Reklama
Rozwiń
Reklama

Orlen kupił stacje paliw na Słowacji i Węgrzech

MOL przekaże płockiemu koncernowi 182 punkty detalicznej sprzedaży paliw. Część z nich już w najbliższych dniach zmieni szyld na Orlen. Szybki rebranding, wczoraj nabytych stacji Lotosu, planuje również MOL.

Publikacja: 01.12.2022 18:16

Orlen kupił stacje paliw na Słowacji i Węgrzech

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

Orlen Unipetrol RPA, czeska firma należąca do grupy Orlen, zawarła z MOL Hungarian Oil and Gas Public Limited Company umowę nabycia 100 proc. udziałów w firmie Normbenz Magyarorság Kft. Do podmiotu tego należy 79 stacji paliw zlokalizowanych na Węgrzech, funkcjonujących obecnie pod marką Lukoil. Szyld ten ma być w ciągu kilku dni zmieniony na Orlen. W kolejnym etapie wszystkie obiekty będą dostosowywane do standardów płockiej sieci.

Ponadto, na podstawie kolejnych umów firmy z grupy Orlen Unipetrol nabędą do MOL-a 103 stacje znajdujące się na ternie Słowacji i Węgier. Z tej puli przejęcia i rebranding 64 węgierskich obiektów mają być sukcesywnie realizowane do połowy 2024 r. Szybciej, bo do połowy przyszłego roku, planowane są przejęcia i rebranding w stosunku do 39 słowackich placówek.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Paliwa
Wiadomo, kto kupi zagraniczny majątek Łukoilu. Pozostanie wśród swoich
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Paliwa
Jest decyzja władz Orlenu. Chodzi o Daniela Obajtka
Paliwa
Orlen chce naprawienia szkód przez Daniela Obajtka i Michała Roga
Paliwa
Zagraniczne aktywa Łukoilu idą pod młotek. Inwestorzy giełdowi w panice
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Paliwa
Te kraje nie chcą Rosjan u siebie. Zrywają umowy i szukają nowych dostawców ropy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama